مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی با همکاری مخابرات و نظام مهندسی ساختمان

مدیر عامل شرکتمخابرات استان اصفهان گفت: با همکاری مخابرات وسازمان نظام مهندسی ساختمان در آینده ی نزدیک شاهد هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی خواهیم بود.

کد خبر: 2875 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ آذر ۹۵ - ۱۱:۱۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،محمد راعی : مدیر عامل شرکتمخابرات استان اصفهان گفت: با همکاری مخابرات وسازمان نظام مهندسی ساختمان در آینده ی نزدیک شاهد هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی خواهیم بود. هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی

هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی

هوشمند سازی

هوشمند سازی زیرساختهای مجتمع های ساختمانی

همایش یک روزه مجتمع هوشمند با فن آوری FTTH با رویکرد آشنایی با نحوه اجرای آن در ساختمان ها و معرفی سرویس ها از سوی مخابرات منطقه اصفهان و با همکاری سازمان نظاممهندسی ساختمان؛ با حضور مدیران ارشد مخابرات منطقه اصفهان، مدیران سازمان نظام مهندسی استان اصفهان و جمع کثیری از متخصصین حوزه ICT ؛ IT و ساخت و ساز برگزار شد. در این همایش؛ مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری خوب سازمان نظام مهندسیدر راستای اجرای طرح FTTH گفت: بحمدالله این طرح با استقبال بی نظیر سازماننظام مهندسی مواجه شده و در آینده ای نزدیک با همکاری این سازمان شاهد اجرای این پروژه در تمامی مجتمع های ساختمانی سطح شهر خواهیم بود. حسین کشایی اضافه کرد: معرفی پتانسیل های فیبر نوری و سرویس های قابل ارائه بر روی آن و مشکلات موجود در استفاده از سیم مسی و ارتباط رادیویی و وجود مزایا و قابلیت های فیبر نوری از جمله امنیت بالا و سرعت آن از اهداف برگزاری این همایش بود. وی اعلام کرد: ما باید به طرف هوشمند سازی ساختمان برویم نه لوکس شدن آنها زیرا ساختمان ها باید برند و شناسنامه دار شود. کشایی به استفاده از فناوری های فیبر نوری در صنعت ساختمان اشاره کرد و بیان داشت: باید هرچه زودتر زیر ساخت هوشمندسازی مجتمع های ساختمانی در اصفهان فراهم شود.

منبع: روزنامه ابتکار

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آذر ۹۵
1370 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0