اشتغال:

مهمترین دغدغه مهندسان ساختمان در قزوین :اشتغال

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: با توجه به کاهش ساخت و ساز در کشور در حال حاضر اشتغال مهندسان ساختمان مهمترین دغدغه این متخصصان در استان قزوین است.

کد خبر: 2675 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ - ۱:۴۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: با توجه به کاهش ساخت و ساز در کشور در حال حاضر اشتغال مهندسان ساختمان مهمترین دغدغه این متخصصان در استان قزوین است. مهمترین دغدغه مهندسان ساختمان در قزوین

مهمترین دغدغه مهندسان ساختمان در قزوین

دغدغه مهندسان ساختمان

مهمترین دغدغه مهندسان ساختمان در قزوین

مراسم ادای سوگند نامه حرفه ای مهندسان استان قزوین دوشنبه شب با حضور جمعی از مهندسان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
عباس وثیق نیا در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار مهندس ساختمان در استان داریم که به دلیل کاهش ساخت و ساز و فعالیتهای عمرانی با مشکلات جدی در حوزه اشتغال روبرو هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: در آذرماه از مجموع ۲۳۰۵ نفر افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی ساختمان حدود ۱۳ درصد قبول شدند که در مرداد ماه نیز از ۲۷۶۵ نفر فقط ۱۰ درصد پذیرفته شدند. وی بیان کرد: دراین دوره ۳۱۵ نفر در آزمون پذیرفته شده اند که پس از مراسم تحلیف در حرفه مهندسان ساختمان مشغول خدمت رسانی می شوند.
وثیق نیا تصریح کرد: هفت رشته مهندسی شامل عمران، معماری، نقشه برداری، شهرسازی، مکانیک، ترافیک، برق در سازمان نظام مهندسی استان فعالیت می کند.
در ادامه حسین غیاثوند عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: عضویت حدود ۱۰ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یک ظرفیت بسیار ارزشمند است که باید از آن در توسعه شهری استفاده کنیم.
وی افزود: بسیاری از اعضاء سازمان با داشتن تخصص های کاربردی قادرند طرح های مهمی را اجرا کنند و اگر امروز شاهد تحول اساسی درحوزه ساخت و ساز وعمران در شهر قزوین هستیم با اتکا به همین متخصصان بومی است. عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: در کمتر از ۵ سال بیش از ۱۵ تقاطع غیرهم سطح در شهر قزوین احداث شده و با کیفی سازی کارها گام ارزشمندی برای توسعه شهری برداشته شده است.

منبع: مهر نیوز

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۵
1289 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0