شهرسازی:

افزایش فارغ التحصیلان رشته شهرسازی

رئیس گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به افزایش ساخت و ساز در خارج از حریم شهرها گفت: شهرداری های کشور باید ناظر شهرسازی داشته باشد تا با این تخلفات مشهود برخورد کند.ا

کد خبر: 2672 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آذر ۹۵ - ۱:۳۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به افزایش ساخت و ساز در خارج از حریم شهرها گفت: شهرداری های کشور باید ناظر شهرسازی داشته باشد تا با این تخلفات مشهود برخورد کند.افزایش فارغ التحصیلان رشته شهرسازی

افزایش فارغ التحصیلان رشته شهرسازی

رشته شهرسازی

افزایش فارغ التحصیلان رشته شهرسازی

شیرزاد یزدانی در نهمین بزرگداشت روز جهانی شهرسازی در دانشگاه مازندران با بیان اینکه شهرهای ما باید ناظر شهرسازی داشته باشد، اظهار داشت: پهنه های مختلفی در شهر و حریم شهر بوده و بدون رعایت ضوابط ساختمان های زیادی در حال ساخت است.
وی با اشاره به افزایش فارغ التحصیلان رشته شهرسازی در کشور گفت: موضوع اشتغال یکی از مشکلات فارغ التحصیلان شته شهرسازی بوده و با توجه به اینکه در بحث شهرسازی عموما” کارفرمایان ادارات و دستگاه های اجرایی هستند لذا انتظار می رود پشتیبانی و حمایت خوبی از مهندسان داشته باشند.
یزدانی خاطرنشان کرد: بحث قانون جامع شهرسازی از طریق مجلس در حال پیگیری است.
رئیس گروه شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: وضعیت شهرسازی کشور ما به گونه ای است که شهرسازی و شهرنشینی از جمله مسائل آینده بشر محسوب می شود.
وی افزود: حدود ۷۲ درصد از جمعیت کل کشور شهرنشین و ۲۸ درصد دیگر جمعیت روستایی است. محسن قربانی، رئیس سازمان

نظام مهندسی ساختمان مازندران نیز در این مراسم ، اظهار داشت: برای نخستین بار در سال ۸۶ صلاحیت هایی را برای مهندسان شهرساز در هیئت مدیره تصویب شده و فعالیت های مهندسی از طریق دفاتر نمایندگی در شهرستان ها پیگیری می شود.
وی افزود: موضوعات مربوط به تغییرات کاربری ها، گردشگران مالک و ماده ۱۰۰ از جمله مسائلی است که سال های سال در استان به آن اشاره می شود اما به درستی مدیریت نمی شود و نیازمند بازنگری جدی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آذر ۹۵
1459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0