بازار مسکن:

جهش در بازار مسکن کشور

حامد مظاهریان در حاشیه مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای شورای مرکزی هفتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار جدیدی که بانک مرکزی در آبان اعلام کرد بازار مسکن در آستانه خروج از رکود است.

کد خبر: 2634 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ - ۱۲:۱۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)حامد مظاهریان در حاشیه مراسم اعطای اعتبارنامه اعضای شورای مرکزی هفتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در جمع خبرنگاران گفت: براساس آمار جدیدی که بانک مرکزی در آبان اعلام کرد بازار مسکن در آستانه خروج از رکود است.جهش در بازار مسکن کشور

جهش در بازار مسکن کشور

مسکن

جهش در بازار مسکن کشور

وی با اشاره به اینکه رونق معاملات به معنای افزایش قیمت نیست ، گفت : موافق اینکه همه سرمایه ها صرف ساختمان سازی شود نیستیم و فرآیندها متناسب با وضعیت اقتصادی کشور است.
مظاهریان گفت: امروز جلسه هفتمین شورای مرکزی نظام مهندسی تشکیل شد که برطبق قانون اولین جلسه شورا با ریاست وزیر تشکیل و ۳ نفر به عنوان ریاست نظام مهندسی ساختمان به رئیس جمهور پیشنهاد می شود. وی افزود: ساختمان ها سرمایه ملی مردم است و باید رفاه را تامین کند و ساختمان ها با کیفیت بیشتر ساخته شود.
وی ادامه داد: امیدواریم با دینی که بر گردن مهندسان هست حوادث ساختمانی کاهش یابد ، مصرف انرژی کمتر شود و شاهد معماری با کیفیت تری باشیم.
مظاهریان تصریح کرد: یکی از شاخص های حرفه ای مهندسین متصل شدن به اخلاق حرفه ای است و باید روابطی تنظیم کنیم تا در چرخه صنعت ساختمان خلاقیت و پویایی ایجاد شود.

جهش در بازار مسکن کشور

منبع: بنکر

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آذر ۹۵
1352 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0