رئیس سازمان نظام مهندسی :

رئیس سازمان نظام مهندسی اصفهان:انرژی پاک شاه بیت صلح طلبی انسان در مقابل طبیعت است

رییس سازماننظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: حالا زمان آن رسیده است که چهره صلح طلب انسان به طبیعت نشان داده شود که شاه بیت آن استفاده از انرژی های پاک است.

کد خبر: 2233 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ آذر ۹۵ - ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلینظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، انرژی پاک صلح طلبی انسان در مقابل طبیعت است رییس سازماننظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: حالا زمان آن رسیده است که چهره صلح طلب انسان بهطبیعت نشان داده شود که شاه بیت آن استفاده از انرژی های پاک است

انرژی پاک صلح طلبی انسان در مقابل طبیعت است

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

انرژی پاک صلح طلبی انسان در مقابل طبیعت است

منطقه اصفهان، علی زهتاب روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رسالت های سازماننظام مهندسی  ساختماناستان اصفهان ترویجمقررات ملی ساختمان و استانداردسازی است و هدف اصلی از برگزاری چنین نمایشگاه هایی ترویج مقررات ملی است.
وی افزود: مجموعه مقررات ملی ساختمان برای تامین ایمنی و آسایش تعریف شده است؛ ایمنی از طریق طراحی ها و نظارت های عمرانی، معماری و شهرسازی و آسایش از طریق تاسیسات برقی و مکانیکی.
رییس سازماننظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اضافه کرد: از زمان انقلاب صنعتی، انسان برای حیاتش از طبیعت استفاده کرد و تجهیزاتی را به کار برد که به طبیعت حمله می کرد و این شد که طبیعت نیز چهره قهری خود را با پدیده هایی مانند خشکسالی به بشر نشان داد.

انرژی پاک صلح طلبی انسان در مقابل طبیعت است

زهتاب خاطرنشان کرد: بشر همچنان ابزارهای خود را زمین نگذاشته است، حالا زمان آن رسیده است که چهره صلح طلب انسان به طبیعت نشان داده شود که شاه بیت آن استفاده از انرژی های پاک است. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان دو سال است که به طور جدی در بحث انرژی های پاک ورود پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۵
1053 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0