تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است/ برای اصلاح قانون نظام مهندسی پس از  تعطیلات مجلس ورود پیدا می ‌کنیم

نماینده مردم گناباد در مجلس با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است، عنوان کرد: برای اصلاح قانون آن بعد از تعطیلات مجلس ورود پیدا می‌ کنیم.

کد خبر: 960601011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، نماینده مردم گناباد در مجلس با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است، عنوان کرد: برای اصلاح قانون آن بعد از  تعطیلات مجلس ورود پیدا می‌ کنیم.سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است

سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است

سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است/ برای اصلاح قانون نظام مهندسی پس از تعطیلات مجلس ورود پیدا می ‌کنیم

سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است/ برای اصلاح قانون نظام مهندسی پس از  تعطیلات مجلس ورود پیدا می ‌کنیم

حمید بنایی در استان‌ خراسان ‌رضوی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی بوده و باید برای آن اقدامات اساسی انجام داد در همین زمینه اعضای کمیسیون عمران جلسه های تخصصی با اعضای سازمان نظام مهندسی در بخش‌ های مختلف داشته ‌اند و دولت نیز در آن ورود کرده و برای اصلاح قانون آن پس از  تعطیلات مجلس ورود پیدا می ‌کنیم.

بنایی ادامه داد: البته قانون جدید که تصویب می گردد احتمالا دچار اشکالاتی است ولی برای بهبود وضعیت فعلی و ترقی آن تلاش می گردد.

سازمان نظام مهندسی دچار اشکالات اساسی است

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه مسکن مهر برای مردم بوجود آمده است، عنوان کرد: یکی از وعده‌های وزیر راه و شهرسازی در برنام ه‌های خود، به اتمام رساندن تمام پروژ‌ه ‌های مسکن مهر در سراسر کشور بود ولی باید در نظر داشت که این پروژه در برخی از مناطق واقعا بدون کار کارشناسی احداث گردیده است.

نماینده مردم گناباد در مجلس خاطرنشان کرد: بعنوان مثال در همین استان خراسان ‌رضوی تنها چهل هزار واحد در گلبهار ساخته شده که هنوز زیرساخت ‌های آن مانند حمل و نقل و یا سایر موارد فراهم نیست و بهمین دلیل برای سکونت در آن ها متقاضی وجود ندارد.

بنایی با اشاره به حوادثی که در طول سال پیش در حوزه عمرانی مانند پلاسکو و قطار زنجان رخ داده است، یاد آور شد: گزارشات مربوط به این حوادث آماده شده و با دستگاه‌ های اجرایی مرتبط با آن ها برای پیش گیری از تکرار آن ها مذاکراتی بعمل آمده است و باید گفت این دو حادثه حوادثی عمیقا تلخ بودند که کشور ما را بمعنای واقعی عزادار کردند.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ شهریور ۹۶
1080 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0