لایحه اصلاح قانون نظام مهندسی توسط مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی خبر داد:

راه و شهرسازی استان مرکزی واحدهای آماده واگذاری به بنیاد شهید را اعلام نماید

مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی بیان کرد: راه و شهرسازی آن دسته از واحدهای آماده که امکان واگذاری دارند را به بنیاد شهید استان اعلام نماید.

کد خبر: 960309030 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۹۶ - ۸:۰۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی بیان کرد: راه و شهرسازی آن دسته از واحدهای آماده که امکان واگذاری دارند را به بنیاد شهید استان اعلام نماید.اعلام واحدهای آماده واگذاری به بنیاد شهید از سوی راه و شهرسازی

اعلام واحدهای آماده واگذاری به بنیاد شهید از سوی راه و شهرسازی

اعلام واحدهای آماده واگذاری به بنیاد شهید از سوی راه و شهرسازی

اعلام واحدهای آماده واگذاری به بنیاد شهید از سوی راه و شهرسازی

حمیدرضا نوازنی ظهر امروز در نشست شورای مسکن که در بخش عمرانی استانداری مرکزی برگزار گردید با اشاره به واحدهای مشارکتی راه و شهرسازی با بنیاد شهید گفت: راه و شهرسازی لیستی از واحدهای آماده را که امکان واگذاری دارند و قرار است که بصورت مشارکتی میان ۲ دستگاه انجام شوند را به بنیاد شهید اعلام نماید.
نوزانی ادامه داد: علاوه بر این مواردی چون تعیین تکلیف پروژه مهر مروارید خمین، پی گیری امور مربوط به ۳ واحد مسکن مهر معلولین توسط اداره بهزیستی، پی گیر نبودن بعضی تعاونی‌ ها نسبت به امور محوله، جمع‌آوری شبکه آب مهاجران، تخفیف قائل شدن نظام مهندسی ساختمان مرکزی برای پروژههای مسکن مهر و چند مورد دیگر از جمله مصوبات قبل بودند که باید در این نشست بررسی گردند.
وی افزود: پروژه چهارصد و یازده واحدی دلیجان علی‌ رغم نواقصی که دارد از پروژه‌های خوب استان به‌‌شمار می‌رود و سازه آن جزو بهترین سازه‌ها بوده که در اصفهان ساخته شده است.

 


مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی بیان کرد: بنابراین اگر اشکالی هم در نازک ‌کاری دارد نباید آنرا بکل ساختار پروژه تسری دهیم ولی پیمان کار موظف است که نواقص موجود در این پروژه را برطرف نماید.
نوازی تصریح کرد: در این پروژه‌ها بجای بتن از فناوری نوین یعنی کناف استفاده شده و باید مطابق تعریف کناف این کار انجام گردد، یعنی اگر از کناف استفاده شده باید طبق تعریف آن دیتایل لازم انجام شده باشد.
وی اضافه کرد: پیمان کار هم موظف است که طبق قانون کار را پیش ببرد و سود و زیانش مطابق قراردادی که بسته شده پای خودش است و نمی‌ تواند به دلیل زیانی که متحمل شده از دولت توقع کمک داشته باشد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی عنوان کرد: ساختار تعاونی‌ ها با شرکت تفاوت دارد و نباید شرکتهای مجری پروژهها خود را با تعاونیها مقایسه کنند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

دانلود راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۶
1189 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0