جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر

جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان مورخه هفتم اریبهشت نودوشش

جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضاء سازمان روز 5 شنبه مورخ هفتم اریبهشت نودو شش از ساعت نه الی دوازده در محل تالار اجتماعات اداره کل پست کرمان برگزارگردید.

کد خبر: 11220 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۴۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان  کرمان جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضاء سازمان روز ۵ شنبه مورخ هفتم اریبهشت نودو شش از ساعت نه الی دوازده در محل تالار اجتماعات اداره کل پست کرمان برگزارگردید.جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان

جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان

جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان

جلسه میزگرد هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان

مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان ضمن  خوش آمدگویی به اعضاء محترم حاضر در جلسه، هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی بصورت رودررو عنوان کردند.

اسماعیلیان ضمن اشاره بشروع ایین نامه کنترل ساختمان که به اوایل سال نودوسه برمی گردد، گفت: که این موضوع در کمیسیون زیربنایی مطرح شد و آخرین نسخه آن در پانزدهم فروردین نودوشش به بحث گذاشته شد و در بسیاری از موارد مورد قبول جامعه مهندسی نیست و ایراداتی دارد که بایستی اصلاح گردد.

وی اظهار داشت که ۳ نگرش در ارتباط با جامعه مهندسی و ارائه خدمات وجود دارد. وضعیت فعلی حاکم بر جامعه و دیدگاه جامعه نسبت بمهندسان باقی بماند، محدودکردن  نظام مهندسی و و نگرش سوم تغییرات و اصلاحات یا حفظ جایگاه تعریف شده و شکل گرفته است، این که به پشتوانه تجربه مهندسی کشور و ظرفیت این جامعه نگرشی جدید به این خدمات و استفاده از این ظرفیت ایجاد گردد.

وی از اعضاء خواست تا با درایت و دقت آیین نامه را مطالعه کنند و نظرهای خود را بدفتر ایشان منتقل کنند تا در کارگروه بررسی و پیشنهادات آیین نامه کنترل ساختمان که در شورای مرکزی صورت گرفته و با توجه بعضویت ایشان در این کارگروه منتقل تا بسته پیشنهادی بعد از تصویب شورای مرکزی بوزارت راه و شهرسازی اعلام شود.

دکتر ترکزاده هم در بحث آموزش توضیحاتی را ایراد کردند.

در خاتمه مهندس اسماعیلیان ضمن تشکر از حضور اعضاء پاسخ گوی موضوعات طرح شده مختلف توسط حضار شرکت کننده در جلسه بودند،  این پرسش و پاسخ حدود ۲ ساعت و نیم طول کشید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

نشریه ۱۱۰ سازمان مدیریت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۹۶
1549 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0