جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید شصت و ششمین میزگرد هیات مدیره سازمان

شصت و ششمین میزگرد هیات مدیره سازمان روز یک شنبه بیست و هفتم فروردین ماه نودوشش به ریاست مهندس محمد قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

در این میزگرد بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، در بخش پیش از دستور بررسی و تصویب آیین نامه کمیته آموزش سازمان مطرح گردید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در ادامه بررسی جزییات این آیین نامه بجلسه بهفته آینده موکول گردید.

کد خبر: 10937 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز در این میزگرد بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، در بخش پیش از دستور بررسی و تصویب آیین نامه کمیته آموزش سازمان مطرح گردید و مورد بحث و بررسی  قرار گرفت، در ادامه بررسی جزییات این آیین نامه بجلسه بهفته آینده موکول گردید.شصت و ششمین میزگرد هیات مدیره سازمان

شصت و ششمین میزگرد هیات مدیره سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

شصت و ششمین میزگرد هیات مدیره سازمان

سپس با تصویب هیات مدیره بررسی تعرفه نقشه برداری بعنوان اولین بند در دستور قرار گرفت که در این بخش مهندس جواد سیدی بعنوان میهمان این جلسه توضیحاتی در مورد تعرفه پیشنهادی واحد  نقشه برداری ارایه نمود و در ادامه  تعرفه پیشنهادی با اصلاح بندهایی بتصویب رسید.

هم چنین در این جلسه طبق جدول هزینه های ساختمانی ابلاغی از طرف شورای مرکزی سازمان، تعرفه خدمات مهندسی سال نودوشش در استان البرز بتصویب هیات مدیره رسید.

در ادامه مسایل مربوط بکمیته حل اختلاف و نحوه ارجاع پرونده های تعویض ناظر از طرف سازمان و پرونده های صلح و سازش از طرف شورای انتظامی بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین موضوع ایجاد واحد مجری در سازمان دیگر دستور جلسه بود که با ارایه گزارش از طرف مهندس فرهاد سهرابلو و بررسی مشکلات این امر هم راه شد. در ادامه مهندس سیکارودی نیز نظامنامه پیشنهادی مجریان و الزامات اصلاح گردش کار مجریان را ارایه نمود. در ادامه ضمن تصویب پیشنهاد مهندس قنبری مبنی بر ایجاد واحد مجری در سازمان، تصمیمگیری درمورد جزییات نظام نامه مجریان بجلسه بعد موکول گشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

 

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1074 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0