مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان

بخاریهای کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان نصب میشود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از نصب 2 هزار بخاری کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان خبر داد.

کد خبر: 10923 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از نصب ۲ هزار بخاری کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان خبر داد.بخاریهای کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان

بخاریهای کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان

بخاریهای کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان

بخاریهای کم مصرف گازسوز در مدارس استان همدان

فرزاد تیموری بعد از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان تصریح کرد: مشکلهایی برای نصب بخاری کم مصرف گازسوز شوکت در همدان وجود داشت که خوشبختانه در حال رفع شدن است.

تیموری با اشاره به این که مسئله مربوط به استاندارد آن حل شده و تاییدیه آن بوسیله اداره کل استاندارد استان همدان صادر شده است، عنوان کرد: میزگردی با نظام مهندسی برگزار گردیده است که مسائل مربوط به آن نیز برطرف گشت.

وی با بیان این که طبق پیگیری انجام شده از فصل یک برای خرید و نصب این بخاریها قرار است هزینه شود که اختیار آن در استان است، ادامه داد: تامین اعتبار انجام و مجوز برای اخذ ترک تشریفات نیز صادر شده است اما در این میان پرونده خرید آن ها بسازمان بازرسی ارسال گردید تا مشکلی ایجاد نشود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان با اعلام این که با صدور تاییدیه فنی و امضای ترک تشریفات خرید بخاریها انجام میشود، گفت: هشتصد بخاری در فاز اول از محل اعتبارات سال نودوپنج و هزار و دویست بخاری از محل اعتبارات سال نودوشش خریداری خواهد شد.

وی گفت: داخل خود استان ۲ هزار بخاری نیاز است ولی بمرور سیستمهای فرسوده و شوفاژها را بجای تعمیر و نگه داری کنار گذاشته و از بخاریهای کم مصرف استفاده میشود.

همچنین رئیس هئیت مدیره گروه صنعتی پیروی در این جلسه گفت: کارخانه شوکت ماههاست آمادگی تولید بخاری کم مصرف گازسوز را دارد ولی هنوز تولید آغاز نشده است.

پیروی اظهار داشت: از روز نخست طرح طبق دستوراتی که مقامات دولتی از وزیر نفت تا دستورات مقام معظم رهبری دنبال شده است که ابتدا دولتیها و مدارس باید در این راستا قدم بردارند.

پیروی با اشاره به این که طبق آمار اعلام شده توسط سازمان نوسازی صد هزار کلاس بخاریهای غیراستاندارد دارند که باید اصلاح گردد،تصریح کرد: طبق دستور مقام معظم رهبری در زمینه رعایت الگوی مصرف باید این بخاریها در سطح کشور نصب گردد.

وی با اشاره به این که کارخانه شوکت صدوهشتاد نفر نیرو دارد، گفت: برای تولید ده هزار بخاری پارسال سرمایه‌گذاری و تمام قطعات آماده شده است که امکان مونتاژ روزانه هزار بخاری در کارخانه وجود دارد.

منبع: تسنیم

 

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۶
1185 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0