آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر ، با شرکت نزدیک به پنج هزار داوطلب طی مدت دو روز برگزار گردید. ۵ هزار نفر در آزمون نظام مهندسی استان همدان شرکت کردند

کد خبر: 030513001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مرداد ۰۳ - ۹:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر ، با شرکت نزدیک به پنج هزار داوطلب طی مدت دو روز برگزار گردید. ۵ هزار نفر در آزمون نظام مهندسی استان همدان شرکت کردند

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر

آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در شهرهای همدان و ملایر
۵ هزار نفر در آزمون نظام مهندسی استان همدان شرکت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی همدان بیان کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور با شرکت نزدیک به پنج هزار داوطلب طی مدت دو روز در شهرهای همدان و ملایر برگزار گردید.
مجید صالحی امیر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، گود و پی و سازه، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی و هم‌چنین معماری تجربی برگزار گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: زمان برگزاری آزمون‌ها، صلاحیت‌های نظارت و اجرا صبح و بعدازظهر روز پنج‌شنبه و آزمون طراحی صبح روز جمعه برگزار گردید.
وی افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان در این دوره از آزمون ها در شهرهای همدان و شهر ملایر، نزدیک به پنج هزار متقاضی در آزمون شرکت کردند که سه هزار و هشتصد نفر مرد و یک هزار و ۲۰۰ نفر زن بودند.
صالحی امیر با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در ۲ نوبت عصر و صبح روزهای ۴ و ۵ مرداد ماه و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و ملایر برگزار گردید، ادامه داد: هدف از برگزاری این آزمون، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه ۳ در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان است.
وی افزود: حد نصاب قبولی آزمون کسب ۵۰ درصد کل نمره آزمون‌های مربوطه است اما در رشته‌های “طرح و اجرای گود و پی سازه نگهبان” و “ارزیابی و طرح و اجرای بهسازی” حد نصاب قبولی ۶۰ درصد است.
وی هم‌چنین افزود: برگزاری این آزمون توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با مجری‌گری سازمان سنجش و آموزش کشور انجام خواهد شد و نظارت عالیه بر حسن اجرای آزمون فوق بر عهده ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور است.
نتایج آزمون تستی از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.
منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مرداد ۰۳
6 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0