ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است

ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است

ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است ، بستامی در بیست و دومین مجمع‌عمومی سالانه نظام‌مهندسی معدن در کرمان، گفت: در سراسر ایران ۸۱ نوع ماده معدنی وجود دارد

کد خبر: 030431013 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ تیر ۰۳ - ۴:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است ، بستامی در بیست و دومین مجمع‌عمومی سالانه نظام‌مهندسی معدن در کرمان، گفت: در سراسر ایران ۸۱ نوع ماده معدنی وجود دارد

ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است

ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است

رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران بیان کرد:
ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است
رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی است، بیان کرد: کرمان جزو استان‌هایی است که معدن آن بر صنعتش می‌چربد.
رضا بستامی پیش از ظهر شنبه در بیست و دومین مجمع‌عمومی سالانه نظام‌مهندسی معدن در کرمان، گفت: در سراسر ایران ۸۱ نوع ماده معدنی وجود دارد.
بستامی ادامه داد: استان کرمان تقریباً نصف این منابع را دارا است به طوری که چهل و یک نوع ماده معدنی در این استان یافت شده است.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های اصلی سرمایه‌گذاری استان کرمان بر پایه مواد معدنی مستقر در استان است.
وی گفت: کرمان جز استان‌هایی است که معدن آن بر صنعتش می‌چربد.
بستامی بر حضور پررنگ نظام‌مهندسی معدن و نقش چشم‌گیر این سازمان در وزارت‌خانه و تمام سازمان‌های تصمیم‌گیری در حوزه معدن تاکید کرد.
وی افزود: تقویت زیر ساخت‌های نظام‌مهندسی و به روز کردن زیرساخت‌ها در جهت خدمات‌رسانی به بهره‌برداران از دیگر موارد حائز اهمیتی است که بایستی در سازمان نظام مهندسی معدن مورد توجه قرار گیرد.
در این نشست، هم‌چنین رضا محتشمی پور معاون امور معادن وزارت صمت ادامه داد: نمایندگان مجلس تمهیداتی در نظام قانون‌گذاری کشور بیاندیشند.
وی گفت: نقض سهم ۱۵ درصدی استان‌ها در قانون معادن توسط قوانین بودجه است.
محتشمی پور ادامه داد: در قانون مؤخر (قانون بودجه) صرفاً دو درصد حقوق دولتی به استان‌ها داده شده است.
وی افزود: سعی کرده‌ایم وزارت صمت مداخله‌ای در نظام مهندسی نداشته باشد.
معاون امور معادن وزارت صمت گفت: عده‌ای سعی دارند در تصمیمات و انتخابات نظام‌مهندسی تأثیر بگذارند که من تقاضا دارم این سازمان استقلال خودش را حفظ کند.
وی، الکترونیک کردن فرایندها و کاهش زمان بری آنها را مهم‌ترین مؤلفه برای سازمان نظام مهندسی معدن ذکر کرد.
محتشمی پور در خاتمه گفت برخی سیاست‌گذاری های ما بر مبنای نظارت نبوده است چراکه بعضاً معدنی بارها اخطاریه گرفته اما در موقع لازم با آن برخورد نشده است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۰۳
10 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0