رئیس نظام مهندسی شهرستان بانه خبرداد:

اولین دوره مسابقات بتن در بانه برگزار می گردد.

رئیس نظام مهندسی بانه بیان کرد: اولین دوره مسابقات و جشنواره بتن در این شهرستان با هم کاری انجمن بتن ایران شاخه کردستان برگزار میشود.

کد خبر: 10799 تاریخ انتشار: جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ - ۳:۳۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیسسازمان نظام مهندسی ساختمان بانه استان کردستان بیان کرد: اولین دوره مسابقات و جشنواره بتن در این شهرستان با هم کاری انجمن بتن ایران شاخه کردستان برگزار میشود.برگزاری اولین دوره مسابقات بتن در بانه

برگزاری اولین دوره مسابقات بتن در بانه

برگزاری اولین دوره مسابقات بتن در بانه

برگزاری اولین دوره مسابقات بتن در بانه

فریدون علی محمدی روز جمعه گفت: اولین مسابقات و جشنواره بتن درشهرستان بانه با هم کاری انجمن بتن ایران و با هدف بومی سازی مصرف مصالح بتن و بالارفتن سطح کیفی بتنهای تولیدی در شهرستان بانه برگزار میشود.

علی محمدی بابیان این که فراخوان و دعوت عمومی برای برگزاری این مسابقات اعلام شده افزود: با اعلام فراخوان این برنامه جامعه هدف مهندسین، دانشجوها، هنرجویان، دانش آموزان و تعداد محدودی از اکیپهای بتن ریز و آرماتور بند در شهر بانه برای شرکت در این مسابقه اعلام آمادگی نموده اند.

رئیس نظام مهندسی بانه ادامه داد: برای اجرای مسابقات بتن تقویم زمانی ۴ مرحله ای تعریف شده که مرحله اول کارگاه آموزشی تکنولوژی بتن در بیست و پنج فروردین برگزار گردید.

او تاکید کرد: دربیستم و سی ام فروردین تیمهای شرکت کننده این مسابقات طبق اطلاعات پایه مصالح استحصالی از منابع قرضه محلی شهرستان تهیه و روی نمونه های آزمایش بتن را تمرین نمودند.

وی با اشاره به این که برگزاری این برنامه ها نیازمند عزم جدی سازمانها و ادارات مربوطه بوده عنوان کرد: اداره استاندارد، صنعت، معدن و تجارت، شهرداری ها، بنیاد مسکن و راه شهرسازی در این برنامه مشارکت داشته و برخی از سازمانها اسپانسر این برنامه هستند.

این مقام مسئول به شرکت بیست و هفت تیم در مسابقات بتن اشاره کرد و افزود: بیست و هفت تیم تاکنون ثبتنام کرده که معرفی کننده تیمها باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشد ولی برای اعضای تیم مبنایی عنوان نشده است.

وی اظهار داشت: در شهرهای سقز و سنندج تیمهای معرفی شده و دانشگاه آزاد سنندج شش تیم معرفی نموده است.

به گفته وی،در این مسابقات آموزش، تمرین و برگزاری مسابقه بترتیب برگزار میشود که مسابقات در هشتم اردیبهشت آغاز میشود نمونه گیری،تولید بتن و قالب گیری انجام میشود و طبق  آیین نامه ها و استاندارد های موجود مربوط به بتن در روز ۵ خرداد و اختتامیه شکستن نمونه ها، داوری نمونه، مشخص کردن تیمهای برتر برگزار میشود و یک سخنرانی علمی توسط انجمن بتن اجرا میشود.

در بانه ۳ کارگاه تولید بتن وجود دارد که سالانه با توجه بمیزان نیاز شهرستان بتن تولید میکنند.

شهرستان بانه با جمعیت صدوپنجاه و هشت هزار نفر در دویست و چهل و دو کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع گردیده است.

منبع: خبرگذاری جمهوری اسلامی

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اردیبهشت ۹۶
1453 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0