کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی پنجره واحد (Single Window) برگزار می شود

کارگاه آموزشی با عنوان "چگونگی پیاده سازی پنجره های واحد خدمات رسانی - بازخوانی تجربیات موفق" در فعالیتی مشترک توسط معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان فناوری اطلاعات با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در تاریخ های 11 و 12 اردیبهشت ماه درتهران برگزار می شود.

کد خبر: 10655 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶ - ۹:۱۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان فارس این کارگاه آموزشی که توسط مدرس بین المللی آقای تام باترلی مشاور ارشد در سازمان توسعه و تسهیل تجاری (TDAF) از دانشگاه دال هوزی برگزار می‏شود، انتقال تجارب موارد موفق در سطح جهان در موضوع پیاده سازی پنجره های واحد خدمات رسانی را به همراه خواهد داشتبرگزاری کارگاه آموزشی پنجره واحد

برگزاری کارگاه آموزشی پنجره واحد

برگزاری کارگاه آموزشی پنجره واحد

برگزاری کارگاه آموزشی پنجره واحد

و محتویات کلی از جمله تعریف و ارایه جزییات قدم‏های اجرایی پیاده سازی پنجره واحد، ارایه مطالعه موردی نمونه موفق اجرا شده با جزییات، و الزامات و نیازمندی‏های پیاده‏سازی پنجره واحد) مدیریت پروژه، منابع انسانی، ابزارها و … را شامل خواهد شد.
هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، شناسایی و معرفی شرکت‏های توانمند در موضوع پیاده‏سازی پنجره واحد است و این کارگاه فرصتی دو سویه برای بخش‏های دولتی و خصوصی جهت شناسایی فرصت‏ها و بهره‏برداری از تجربه و دانش بخش خصوصی خواهد بود.


در این کارگاه آموزشی شرکت هایی که تجربه کار در موضوع پنجره واحد دارند با نظر سازمان نظام صنفی رایانه‏‎ای به طرق مختلفی از جمله تخصیص غرفه، ایراد سخنرانی و … معرفی خواهند شد.
شرکت های علاقمند می‏توانند تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه از طریق ارسال رزومه کاری به آدرس info@irannsr.org درخواست شرکت در کارگاه را ارایه کنند.
منبع: نظام صنفی رایانه ای فارس

 

 

راهنمای مبحث سیزدهم pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ فروردین ۹۶
1333 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0