پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج

پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج

پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ،از طرف علیرضا مجربی کرمانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز صادر شد

کد خبر: 020520010 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ مرداد ۰۲ - ۱۱:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ،از طرف علیرضا مجربی کرمانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز صادر شد

پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج

پیام تبریک ریاست سازمان به رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج
پتانسیل و ظرفیت عظیم تخصصی سازمان نظام مهندسی و اعضای فرهیخته آن بیش از پیش در خدمت شهر و شهروندان خواهد بود
جناب آقای مهندس مسعود محمدی؛ رییس
سرکار خانم مهندس مریم قهرمانی؛ نایب رئیس
شورای اسلامی کلانشهر کرج
با سلام و احترام؛
انتخاب شایسته شما دو مهندس فرهیخته و بزرگوار را در کسوت رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
به راستی حضور دو تن از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در کسوت سکانداران اصلی مجموعه مدیریت شهری، مبین توانمندی، شایستگی‌ و حسن سوابق خدمتی شما ارجمندان در عرصه های خدمتگزاری و مایه مباهات همه اعضای جامعه مهندسی البرز و نوید دهنده روزهای بالندگی و شکوفایی شهر کرج است.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از تخصص، تجارب ، درایت گران سنگ و عزم راسخ همه اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج، گام های استواری درمسیر پیشرفت و توسعه پایدار شهری و ترسیم افق های روشن برای شهر برداشته شود.
و در این مسیر پتانسیل و ظرفیت عظیم تخصصی سازمان نظام مهندسی و اعضای فرهیخته آن بیش از پیش در خدمت شهر و شهروندان خواهد بود.
از درگاه ایزد منان برای شما عزیزان توفیق خدمتگزاری در این عرصه خطیر در جهت رشد و شکوفایی و آبادانی کرج را مسالت می نمایم.
علیرضا مجربی کرمانی
رییس سازمان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۰۲
147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0