مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند در استان گلستان انجام گردید:

امضای تفاهم‌نامه ۳جانبه برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب استان گلستان

برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب املاک مسکونی و غیرمسکونی در استان گلستان، تفاهم‌نامه 3‌جانبه‌ای به امضای اداره های کل راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و سازمان نظام‌مهندسی استان رسید.

کد خبر: 10513 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ فروردین ۹۶ - ۸:۵۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب املاک مسکونی و غیرمسکونی در استان گلستان، تفاهم‌نامه ۳‌جانبه‌ای به امضای اداره های کل راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب و سازمان نظام‌مهندسی استان گلستان رسید.  تفاهم‌نامه ۳جانبه برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب

تفاهم‌نامه 3جانبه برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان

تفاهم‌نامه ۳جانبه برای نظارت بر تأسیسات آب و فاضلاب

بر اساس این تفاهم‌نامه که در بیست و پنج بندمنعقد گردیده کمیته‌ای با حضور نماینده هایی از شرکت آبفا، اداره کل راه و شهرسازی وسازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تشکیل خواهد گردید تا بر تأسیسات آب و فاضلاب نظارت عالیه گردد.

مهندسین و مجریان ذی صلاح این حوزه هم طبق این تفاهم‌نامه، باید دوره‌های آموزشی مرتبط را جهت کسب صلاحیت لازم و دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی گذرانده باشند.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در جلسه‌ای که با این هدف برگزار گردید، امضای این تفاهم‌نامه را فرصتی برای اشتغال مهندسان مرتبط با توجه به افزایش حجم کاری آنها بیان نمود.

همچنین احمد تجری رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد:با امضای این تفاهم‌نامه، تمام انشعابات مسکونی و غیرمسکونی آب و فاضلاب به مهندسان سازمان نظام‌مهندسی استان واگذار میگردد تا با نظارت بر ساخت آنها،کیفیت خدماتدهی در این بخش، افزایش یابد و الگوی مصرف آب هم اصلاح گردد.

تجری گفت:با اجرای تعهدات این تفاهم‌نامه، حرکتی در جهت اصلاح الگوی مصرف آب و بهینه‌سازی آن از طرف دستگاههای اجرایی صورت خواهد گرفت.

منبع: مازندشورا

 

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ فروردین ۹۶
1143 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0