رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد

رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد

رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد ، این آزمون برای متقاضیان در هفت رشته اصلی از جمله رشته‌های طراحی، نظارت، اجرا برگزار گردید

کد خبر: 011008007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ دی ۰۱ - ۵:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد ، این آزمون برای متقاضیان در هفت رشته اصلی از جمله رشته‌های طراحی، نظارت، اجرا برگزار گردید

رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد

رقابت بیش از هزار و دویست متقاضی برای مهندسی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون نظام مهندسی همزمان با سراسر کشور خبر داد.
راستا بیان کرد: این آزمون برای متقاضیان در هفت رشته اصلی از جمله رشته‌های طراحی، نظارت، اجرا برگزار گردید.
وی ادامه داد: ۱۲۶۳ نفر متقاضی در استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی این آزمون بوده اند.
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که بیشتر از پنجاه درصد حد نصاب را کسب کنند می‌ توانند عضو نظام مهندسی شده و کارت صلاحیت به این افراد داده می‌ شود.
راستا ادامه داد: این افراد در رشته‌ های مختلف از جمله طراحی، معماری و در ارگان‌های دولتی و خصوصی می‌ توانند با کسب پروانه و مجوز شروع به کار کنند.
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد اینکه چه انتظاری از سازمان نظام مهندسی وجود دارد، افزود: انتظار ما این است که ناظران سازمان نظام مهندسی همواره بر سر پروژه‌ها حضور داشته باشند و کیفیت کار را کنترل کنند، اکثر مشکلات ساختمان از عدم کیفیت مصالح ساختمانی است و بخشی از این عدم کیفیت به علت این است که نظارت کمی وجود دارد.
وی افزود: اگر مصالح خوبی در ساختمان بکار رود و نظارت خوبی هم صورت بگیرد، در مواقع زلزله ساختمان از مقاومت خوبی برخوردار است و خسارات مالی و جانی کمتر می‌ شود.
وی تصریح کرد: یکی از وظایفی که نظام مهندسی باید انجام دهد این است که باید گزارش تخلفات را به شهرداری بدهد و شهرداری بتواند پروژه‌های ایراد دار و خلاف را متوقف کند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۰۱
181 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0