نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان

نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان

نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان ، و هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار شد

کد خبر: 010924005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ آذر ۰۱ - ۱۲:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان ، و هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار شد

نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان

نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان استان البرز با رییس سازمان
نخستین نشست روسای دفاتر نمایندگی سازمان با رییس و هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
رییس سازمان بر پرهیز از اضافه کردن گردش کار در دفتر نمایندگی سازمان و افزایش کیفیت ساخت و ساز ناشی از کنترل حسن انجام خدمات مهندسی در شهر های استان تاکید کرد.
روز یک‌شنبه بیستم آذر ماه ۱۴۰۱، روسای دفاتر نمایندگی سازمان با رییس و اعضای هیات رییسه سازمان دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار ابتدا، کیومرث عبادی با ارایه گزارشی از وضعیت پرسنلی دفاتر نمایندگی با اشاره به چالشهای دفاتر نمایندگی، ابلاغ شرح وظایف دفاتر نمایندگی را گام بسیار موثری در جهت ارایه بهتر خدمات به شهروندان استان برشمرد.
عبادی، هم‌چنین از اصلاح احکام روسای دفاتر نمایندگی در هیات رییسه جدید تشکر و تقدیر کرد.
در ادامه روسای دفاتر نمایندگی به تشریح اقدامات و مشکلات دفاترو نحوه تعامل شان با مسوولین در حوزه مسوولیت خودپرداختند.
از مهمترین موضوعات و مشکلات مطرح شده از طرف ایشان حدود مسوولیت و اختیارات روسای دفاتر و تخلفات ناشی از عدم ثبت کارها در سازمان  از جمله عدم امکان کنترل صلاحیت و ظرفیت مهندسان و نظارت دقیق بر ارایه خدمات مهندسی در شهرهای مختلف استان بود که سبب کاهش شدید کیفیت ساخت و ساز در برخی شهرهای استان شده است.
هیات رییسه سازمان نیز ضمن گفت و گو با روسای دفاتر و بحث و بررسی موضوعات و مشکلات دفاتر نمایندگی بر وحدت رویه دفاتر در نحوه ارایه خدمت تاکید کردند.
مجربی کرمانی رئیس سازمان نیز در سخنانی با اشاره به فلسفه تشکیل دفاتر نمایندگی که همانا تسهیل امور شهروندان در سراسر استان بوده است، بر پرهیز از اضافه کردن گردش کار در دفاتر نمایندگی و افزایش کیفیت ساخت و ساز ناشی از کنترل حسن انجام خدمات مهندسی در شهرهای استان تاکید کرد.
مجربی، خواستار تعامل جدی و مستمر روسای دفاتر با مسوولین شهرهای تحت پوشش هر دفتر نمایندگی شد و گفت: جایگاه روسای دفاتر در حوزه مسوولیت شان مشابه جایگاه رییس سازمان استان است.
وی با اشاره به نظام نامه دفاتر نمایندگی سازمانهای استان، ابلاغی از طرف شورای مرکزی، حدود مسوولیتها و وظایف دفاتر را مشخص خواند و از روسای دفتر خواست بر اساس این نظام نامه به وظایف خود بپردازند.
مجربی گفت: مهمتر از ثبت کار و امور اداری جاری، کنترل حسن انجام خدمات مهندسی است که بدین منظور باید شعب واحدهای  کنترل ترویج و دفتر فنی در دفاتر فعال گردد.
هم‌چنین در این جلسه، محمود سلگی بعنوان رییس جدید دفتر نمایندگی سازمان در شهر مشکین دشت معرفی گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۰۱
218 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0