ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین

ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین

ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین ، یکی از انتظارات ما برای حمایت از تعاونی‌های مسکن تخفیف تعرفه‌ ها و هم‌چنین افزایش مدت زمان نظارت است

کد خبر: 010708005 تاریخ انتشار: جمعه ۸ مهر ۰۱ - ۸:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین ، یکی از انتظارات ما برای حمایت از تعاونی‌های مسکن تخفیف تعرفه‌ ها و هم‌چنین افزایش مدت زمان نظارت است

ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین

ضرورت تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: تخفیف تعرفه‌ های نظام مهندسی در حمایت از تعاونی‌ های مسکن قزوین ضرورت دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: یکی از انتظارات ما برای حمایت از تعاونی‌های مسکن تخفیف تعرفه‌ ها و هم‌چنین افزایش مدت زمان نظارت است.
عبدالله کشاورز ترک در نشست بررسی مشکلات تعاونی‌ های مسکن استان که روز پنج‌شنبه با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، نمایندگان قزوین در مجلس و مسئولین حوزه مسکن در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار گردید، افزود: تعاون اولویت اول ما است و برای حل مشکلات تعاونی‌ ها کارگروهی برگزار گردید که جلسه اول آن سیزده مصوبه داشت که بیشتر آن‌ ها تسهیل کننده امور تعاونی‌ ها و در راستای حل آن‌ ها بود.
وی در ادامه با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان نظارت بر پروژه‌ها تصریح کرد: هیچ تعاونی در هجده ماه نمی‌ تواند پروژه را به اتمام برساند، ما درخواست داریم برای حمایت از تعاونی‌ های مسکن پنجاه درصد تخفیف، پنجاه درصد کاهش سهمیه مهندسی و پنجاه درصد افزایش زمان نظارت درنظر گرفته شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هم‌چنین یکی از انتظارات و پیشنهادات ما این است که در شهرداری‌ های مجموع استان هیچ تعاونی تخلف نکند و افزایش بنا نداشته باشند که این موضوع مورد استقبال قرار گرفته است.
کشاورز گفت: در مورد صدور سند برای اعضای تعاونی‌ ها هم پیشنهاد ما این است برخوردها یکسان و متناسب با مجموعه نباشد و افرادی که عوارض و مبالغ مورد نظر را پرداخت می‌ کنند بتوانند سند را دریافت کنند.
یکی از نمایندگان تعاونی‌ های مسکن هم در این جلسه با بیان دغدغه‌های تعاونی در حوزه تعرفه‌های نظارت بیان کرد: اگر قانون غلط باشد مردم ضرر می‌ کنند، مهندسین ناظر هم حضور فعال ندارند و باید ناظر مقیم داشته باشیم، ناظر تعیین شده هم هر چند ماه در محل پروژه حضور می‌ یابد، ما باید از مردم برای ناظران پول بگیریم و اعضا اعتراض دارند.
در این جلسه موضوع نظارت بر ساختمان‌ های بلند مرتبه تعاونی‌ های مسکن، بررسی چگونگی کسر سهمیه ناظران ساختمان در ساختمان‌ های متراژ بالا و نحوه و زمان تمدید پروانه ساختمان‌ های بلند مرتبه بررسی شد.
هم‌چنین نماینده‌ های چند تعاونی مسکن و نمایندگان استان و اتاق تعاون دغدغه‌های خود را در مورد حوزه مسکن بیان کردند.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۰۱
2776 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0