۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی عنوان برتر یادمان جشنواره

۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی

۴ عنوان برتر همراه با دریافت تندیس یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی، نصیب استان یزد گردید

کد خبر: 971013006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ دی ۹۷ - ۱۱:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،۴ عنوان برتر همراه با دریافت تندیس یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی، نصیب استان یزد گردید

۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی

۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی

۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی  نشریات تخصصی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جشنواره ملی نشریات تخصصی ساختمان کشور خوش درخشید.

نخستین جشنواره ملی نشریات تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور روز ۴ شنبه ۱۲ دی ماه با حضور مسئولان بلندپایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، هیئت نظارت مجلس بر مطبوعات، ریاست و جمعی از اعضای شورای مرکزی و روسا و نمایندگان سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران روابط عمومی و مدیران و سردبیران نشریات تخصصی ساختمان از داخل و خارج سازمان در تهران برگزار گردید.

در این آیین، رجبی _ ریاست شورای مرکزی، سلطانی فر _ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مازنی _ ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وکیلی _ عضو هیئت نظارت مجلس بر مطبوعات به تفصیل در مورد رسالت و نقش نشریات تخصصی ساختمان سخن گفتند و جواهری _ دبیر جشنواره نیز گزارشی از سیر برگزاری این رویداد فرهنگی تخصصی و استفاده از داوران منتخب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاههای تهران، شهید بهشتی و پژوهشگاه زلزله برای ارزیابی هر چه دقیق تر آثار ارسالی را بیان کرد.

طبق این گزارش، استان یزد نیز در کنار دیگر سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور، با ارائه نمونه هایی از فصلنامه گنجینه یزد و خبرنامه پیام نظام در این جشنواره شرکت کرد. در میان برگزیدگان جشنواره، خبرنامه پیام نظام در زمره ۳ نشریه حائز رتبه برتر شناخته شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مهدی سالاری _ ریاست سازمان استان و مدیر مسئول نشریه اعطا شد.

۴ عنوان برتر یادمان جشنواره ملی نشریات تخصصی

هم چنین مقاله “مطالعات آزمایشگاهی برای تعیین مقاومت نهایی و ضریب رفتار قابهای فولادی سردنورد با بتن سبکدر رشته عمران بعنوان مقاله منتخب جشنواره از طرف هیئت داوران معرفی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به محمدرضا جواهری تفتی صاحب مقاله و مدیر مسئول نشریه تخصصی گنجینه یزد تقدیم شد.
“گزارش ویژه اجلاس بیست و یکم سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور” و مطلبی با عنوان ” اخلاق مهندسی، فضیلتی برای مهندسان” مندرج در نشریه گنجینه یزد، بخاطر تیتر برتر از طرف هیئت داوران معرفی و لوحهای تقدیر و تندیس جشنواره به کرامت اله دشتی زاد و سعیده شیخ راستی اهدا شد.
قابل ذکر است، نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان همچنین تندیس ویژه یادمان جشنواره را به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اهدا کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ دی ۹۷
631 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0