تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران

بیش از ۴۰درصد اعضای نظام مهندسی استان تهران پروانه اشتغال بکار دارند

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران با اعلام اینکه از 122 هزار عضو این سازمان در تهران فقط 50 هزار نفر آنها پروانه اشتغال بکار در هفت رشته نظام مهندسی دارند،برنامه های هفته مقام مهندس را تشریح کرد.

کد خبر: 8118 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ - ۱۱:۵۷ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نایب رئیس سازمان نظام مهندسیاستان تهران با اعلام اینکه از ۱۲۲ هزار عضو این سازمان در تهران فقط ۵۰ هزار نفر آنها پروانه اشتغال بکار در هفت رشته نظام مهندسی دارند،برنامه های هفته مقام مهندس را تشریح کرد.۴۰درصد اعضای نظام مهندسی پروانه اشتغال بکار دارند

40درصد اعضای نظام مهندسی پروانه اشتغال بکار دارند

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

۴۰درصد اعضای نظام مهندسی پروانه اشتغال بکار دارند

«الهه رادمهر» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از میان اعضای نظام مهندسی استان تهران، ۴۵ هزار مهندس هرچند فاقد پروانه اشتغال بکارند اما در سامانه ارجاع کار سازمان نظام مهندسی استان قرار دارند.
وی از اهداف دوره هفتم نظام مهندسی استان تهران برای بهبود عمکلرد را «اصلاح ساختارها و فرآیندها، افزایش خدمات مهندسی، ارتقا سطح کیفی خدمات و توانمندسازی و دفاع از حقوق حرفه ای مهندسان» برشمرد.
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران همچنین بهبرگزاری مراسم بزرگداشت هفته مقام مهندس در هفته اول اسفندماه اشاره کرد و و گفت: در این هفته هر روز با برگزاری جشن و مراسم مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان تهران از مقام مهندس تقدیر می شود.


وی یادآورشد: اول اسفندماه به عنوان روز مهندس و فرهنگی و هنر، روز دوم اسفند ماه به عنوان روز مهندس و تجربه های حرفه ای، روز سوم به عنوان روز مهندس و تشکل ها و در روز چهارم در جشن مهندسی از سایت جدید سازمان نظام مهندسی و کتاب اخلاق مهندسی رونمایی و خانواده ۲ آتش نشان عضو این سازمان نیز تقدیر می شوند.
رادمهر با بیان اینکه روز پنجم اسفند ماه به عنوان روز مهندس ورزش و طبیعت تعیین شده است، افزود: در این روز از ورزشکاران عضو سازمان نظام مهندسی تقدیر خواهد شد و در روز ششم اسفند به عنوان نظام مهندسی و آموزش بیش از ۱۲۰۰ مهندس در دوره های مختلف آموزشی و میزگردهای تخصصی به صورت رایگان حضور خواهند داشت.

 

منبع: اکوفارس

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ بهمن ۹۵
1060 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0