بررسی مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان با همکاری واحد کرج و سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز؛

بررسی مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان

مسائل مهم پیش‌ روی معماران جوان و فارغ‌التحصیلان این رشته در زمینه اشتغال در مراسم گرامیداشت روز معمار با تلاش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بررسی گردید.
مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان بررسی گردید

کد خبر: 970211014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مسائل مهم پیش‌ روی معماران جوان و فارغ‌التحصیلان این رشته در زمینه اشتغال در مراسم گرامیداشت روز معمار با تلاش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بررسی گردید.
مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان بررسی گردید

بررسی مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان

بررسی مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان

بررسی مسائل مربوط به اشتغال  معماران جوان

در این آئین که در سالن اجتماعات شهید چمران دانشکده فنی و مهندسی واحد کرج و با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، دانشجویان و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید، حامد ثابت، ریاست دانشکده فنی و مهندسی واحد کرج با تبریک روز معمار توضیحاتی در مورد تاریخچه دانشکده فنی و مهندسی و پیشینه تاسیس گروه معماری در این دانشکده ارایه کرده و برخی از مهمترین برنامه های آتی در جهت توسعه کمی و کیفی گروه معماری را عنوان کرد.
کورش غفاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هم از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با هدف همکاری ‌های مشترک در زمینه آموزشی و تحقیقات کاربردی با در نظر گرفتن امکانات طرفین خبر داد.
رضا طهماسبی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز نیز از دیگر سخنرانان این آئین بود که با بررسی نظام آموزشی رشته معماری به بیان برخی چالشهای پیش روی اشتغال معماران جوان پرداخت و راه کارهایی در راستای حل مشکلات ارایه کرد.
در بخش دیگری از آئین، علی رضا مشهدی میرزا، برنده جوایز متعدد مسابقات معماری با ارائه ۴ پروژه اجرایی که در مسابقات اخیر معماری حائز رتبه شده بودند مسئولیت و نقش اجتماعی معماران را تشریح کرد.

بررسی مسائل مربوط به اشتغال معماران جوان

رضا جمال پور، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با اشاره به امضای تفاهم نامه دانشگاه و سازمان نظام مهندسی، عنوان داشت: «دانشگاه و سازمان نظام مهندسی میتوانند در راستای سیاستهای موجود، تبادل فکری مناسبی انجام داده اند و با عملیاتی شدن تفاهم نامه و هم افزایی و همکاری قدم های موثری در سطح استان البرز از جنبه های علمی و آموزشی برداشته میشود.»

منبع : خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
1529 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0