جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید با حضور پر شور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز؛

برگزاری جشن بزرگ مهندسان البرز

جشن بزرگ مهندسان البرز با حضور پرشور و صمیمی عضوهای خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز 2 شنبه چهاردهم اسفند ماه نود و شش در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار گردید.

کد خبر: 961215007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ - ۳:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، جشن بزرگ مهندسان البرز با حضور پرشور و صمیمی عضوهای خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز روز ۲ شنبه چهاردهم اسفند ماه نود و شش در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار گردید.

جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید

جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید

جشن بزرگ مهندسان البرز  برگزار گردید

در این آئین که جمعی از مدیران ارشد استان و میهمانانی از وزارت راه و شهر سازی حضور داشتند در آغاز مراسم و بعد از تلاوت ایاتی از کلام ا… مجید توسط مهندس صمدطلوعی، کلیپ زیبای سازمان نظام مهندسی البرز با آهنگ سازی و اجرای مهندس فرشاد کریمایی پخش گردید.
در ادامه غفاری، رئیس سازمان در اظهاراتی ضمن تبریک روز مهندسی به همه مهندسان شریف و متعهد استان و کشور با اشاره به اقدامات و موفقیتهای سازمان در سال های اخیر، بر ضرورت تلاش برای اجرای هر چه دقیقتر مقررات ملی ساختمان بمنظور حفاظت از سرمایه های ملی و حقوق بهره برداران تاکید کرد.
وی با یادآوری واقعه تلخ زلزله کرمانشاه و وضوح نقش و تاثیر اجرای اصولی ساختمانها در استحکام و مقاومت ساختمان ها در برابر زلزله و با اشاره به پژوهش مشترک سازمان و هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، بر اجرای دقیق اصول اجرای دیوارهای غیر سازه ای تاکید کرد و از اجرای نهضت مقاوم سازی دیوارهای غیر سازه در استان بعنوان یک اقدام موثر و ارزنده خبر داد که با همکاری ارگان های مرتبط میتواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق کشور باشد.
غفاری، هم چنین از انعقاد تفاهم نامه های با ارگان های مختلف استان بعنوان حضور موثر سازمان در سطح استان خبر داد.
در ادامه تیزر تبریک مقامات استان از جمله معاون استاندار، مدیرکل راه وشهرسازی، ریاست شورای اسلامی شهر کرج، دادستان کرج، شهردارکرج و بعد از آن تیزر تبریک اعضای هیات رییسه سازمان از نمایشگر سالن مراسم پخش گردید.
سپس اصغر نصیری،شهردار کرج در اظهاراتی ضمن تبریک روز بزرگداشت مهندس به کلیه مهندسان البرز، مهندسان را به همکاری در بهبود وضعیت و مشارکت در آبادانی و توسعه شهر فراخواند.
رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز دیگر سخنران این آئین بود که در سخنان کوتاهی ضمن تبریک روز مهندس، از هم دلی و وفاق در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی البرز بعنوان یک امتیاز ذکر برد و ابراز امیدواری کرد این هم دلی سبب رشد روز افزون و ارایه خدمات شایسته تر به شهروندان باشد.
بعد از آن شیبانی اصل، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی در اظهاراتی ضمن تبریک روز مهندس به تعریف سازمانهای نظام مهندسی و اهداف آن ها پرداخت .
خسرو ارتقایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز آخرین سخنران این آئین بود .
ارتقایی در اظهارات خود با تبریک روز مهندس به مهندسان البرز، نقش و جایگاه مهندسان را در توسعه استان بسیار برجسته و قابل توجه خواند و ابراز امیدواری کرد با تلاش مهندسان و سازمان نظام مهندسی، این نقش بیش از گذشته برجسته گردد.
در ادامه مراسم، معرفی تقدیر از چهره های ماندگار مهندسی استان در سال نود و شش با دعوت از مدیران و میهمانان برجسته حاضر در مراسم شروع شد.
در این مراسم، از فریده میرترابی، سیاوش فروزنده، مهندس اکبرنژاد، حسین الهیاری مهر، مصطفی غلامی، مهدی دادور، ایرج فصیحی و غلام حسین معلمی بعنوان چهره های ماندگار مهندسی استان با اهدای تندیس و لوح تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
هم چنین صالح شریف طهرانی در این آئین، بعنوان چهره ماندگار علمی مهندسی معرفی و با اهدا تندیس و لوح تجلیل و تقدیر گردید.


بعد از آن نوبت به رونمایی از سایت جدید سازمان رسید که با تیزر معرفی قابلیتهای سایت جدید به انجام رسید. سایت جدید سازمان با قابلیتهای جدید و دسترسیهای مناسب از روز چهاردهم اسفند نود و شش جایگزین سایت قدیم شد و کاربران فضای مجازی قادر خواهند بود از قابلیتهای جدید این سایت هم چون دسترسیهای سهل به کلیه بخشهای سایت، تفکیک اطلاعیه ها و بخش نامه ها، دسترسی آسان به سایر کانالهای ارتباطی سازمان در فضای مجازی، ارتباط با رئیس و بازرسان سازمان، کتابخانه دیجیتال، صفحات مستقل واحد های سازمان و ده ها ویژگی دیگر بهره ببرند.
سپس با دعوت از هیات رییسه سازمان و مسوولین نهاد ها و ارگان های مرتبط ، آیین تبادل پنج تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان البرز، اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز، اداره کل استاندارد استان البز و پارک علم و فناوری استان البرز مورد تبادل قرار گرفت.
مراسم رونمایی از کتاب شیوه نامه ساختمان برتر کاری از دبیرخانه دایمی ساختمان برتر و نیز تقدیر از سازندگان چند ساختمان که به تشخیص عضوهای دبیرخانه دایمی انتخاب ساختمان برتر بخاطر دارا بودن برخی ویژگیها، شایسته تقدیر شناخته شده بودند با پخش تیزر رونمایی کتاب و با دعوت از احمدی پرگو معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج، داریوش حسینی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی البرز و احد رسولی از عضوهای شورای اسلامی شهر کرج برگزار گردید.
سپس بخش دوم آئین با ورود گروه های هنری شروع شد. اجرای استند آپ کمدی توسط حمیدرضا قربانی و اجرای زنده موسیقی توسط خواننده جوان کشور محسن ابراهیم زاده از آیتمهای این بخش از آئین بود.
در خاتمه آئین، قرعه کشی هدایای تقدیمی از سوی حامیان مالی سازمان برگزار گردید که در طی آن به قید قرعه به پانزده نفر از اعضای سازمان یک تخته تابلو فرش از سوی فرش وزرا و ده نفر از ایشان بن خرید ده میلیون ریالی از طرف برند ادوارد موریس تقدیم گردید.
طلوعی، مدیر روابط عمومی سازمان با اشاره به محدودیتهای موجود در انتخاب برنامه های هنری بویژه در ایام پایانی سال و صرف همه تلاش هیات مدیره، روابط عمومی و سایر واحدهای سازمان برای تمهید بهترین برنامه ممکن برای فراهم کردن موجبات شادی عضوهای محترم، ضمن تشکر از حضور صمیمی و پرشور عضوهای سازمان از این که به جهت محدود بودن فضای سالن برگزاری، برخی از عزیزان ناگزیر به شکل ایستاده تماشاگر برنامه های اجرا گردیده بودند، از ایشان عذرخواهی کرد و گفت: جمعیت بزرگ مهندسان فرهیخته البرز شایسته تجلیل و بزرگداشتی خیلی بزرگ تر و شایسته تر هستند که بجهت عدم وجود فضاهای همایش در سطح استان و مصادف شدن آئین روز مهندس با روزهای پایانی سال که اکثر هنرمندان در تورهای هنری به سر میبرند، فرصتهای محدودی برای انتخاب وجود داشت.
طلوعی امیدواری کرد با توجه به محدودیتهای عنوان شده عذر روابط عمومی مورد پذیرش اعضای بزرگوار سازمان قرار گیرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۶
1510 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0