کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان ریاست شورای اسلامی شهر گلستان بیان کرد:

کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان

عباس جهانتاب عنوان داشت: جهت تشویق متقاضیان به نوسازی بافتهای مسکونی فرسوده بویژه کمک به اقشار کم درآمد تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان بیست و پنج درصد کاهش یافت

کد خبر: 961023009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ دی ۹۶ - ۱۰:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  عباس جهانتاب عنوان داشت: جهت تشویق متقاضیان به نوسازی بافتهای مسکونی فرسوده بویژه کمک به اقشار کم درآمد تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان بیست و پنج درصد کاهش یافت.کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان

کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان

کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان

کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی  در گلستان

وی، صبح شنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مراجعات متعدد متقاضیان ساخت‌ و سازها، مبنی بر تقاضای کاهش نرخ تعرفه نظام مهندسی و پی گیری شورای شهر مساعدت و موافقت هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان این شهرستان، نرخ تعرفه خدمات نظام مهندسی، بیست و پنج درصد نیز کاهش می یابد.
جهانتاب با اشاره به این که هفتاد درصد از بافتهای مسکونی شهر گلستان فرسوده است، ادامه داد: این اقدام بیش تر بمنظور تشویق متقاضیان نوسازی بافتهای مسکونی فرسوده بویژه کمک به اقشار کم درآمد در این شهر صورت گرفته است.
وی با اعلام این که مهندسین ناظر مهمترین رکن نظارتی در ساخت و سازها هستند، تصریح کرد: در نشستی  که با عضوهای هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی شهرستان بهارستان داشتیم مقرر گردید از این پس مهندسین ناظر بیش تر بر نحوه ساخت و سازهای منطقه نظارت کنند تا همه شرایط مقاوم سازی در بناهای جدید رعایت گردد.
جهانتاب با تاکید بر این که دو زلزله اخیر در شهر گلستان تلنگری برای بافتهای فرسوده این منطقه بود، افزود: در همین رابطه شهرداری گلستان برای کسانیکه تمایل به نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده  خود داشته باشند جواز صددرصد رایگان صادر میکند.

کاهش ۲۵ درصدی تعرفه خدمات نظام مهندسی در گلستان

ریاست شورای شهر گلستان با بیان این که بافتهای فرسوده دارای سه شاخصه ریزدانگی، نفوذناپذیری و ناپایداری است، افزود : صدور جواز رایگان به شرط تجمیع ریزدانه ها است ضمن این که در این راستا دولت تسهیلات بانکی خوبی برای نوسازی بافتهای فرسوده در نظر گرفته است، تسهیلات این چنینی زمینه ای برای جذب شهروندان ساکن در بافتهای فرسوده برای نوسازی است تا در مقابل زمین لرزه  ایمن باشند.
جهانتاب در خطاب به شهروندان گلستانی تصریح کرد: تصور کنید زلزله ۷.۳ ریشتری به مرکزیت ازگله، در گلستان رخ می‌ داد؛ در این صورت چه سرنوشتی در انتظار ساکنان بافتهای فرسوده  شهر گلستان بود؟
جهانتاب هم چنین به تصویب تعرفه عوارض خدمات بهای شهرداری گلستان برای سال نود و هفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با موافقت عضوهای شورای شهر تعرفه عوارض خدمات بها شهرداری گلستان در سال نود و هفت هیچ افزایشی نسبت به سال نود و شش ندارد.
وی خاطر نشان ساخت : گرداوری عوارض محلی یکی از مهم ترین سیاست گذاری در منابع درآمدی شهرداریها است ولی با این حال تعرفه خدمات شهرداری در سال آینده با هیچ افزایشی مواجه نیست چون ما نماینده مردم هستیم و اولویت را برای مردم گذاشتیم.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۶
801 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0