افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان

 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، درعین حال بیان کرده است که عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی درسال نود و هفت موجب شده تا جمع کثیری از مهندسان در تماس با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام کنند.

کد خبر: 970315002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ خرداد ۹۷ - ۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، درعین حال بیان کرده است که عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی درسال نود و هفت موجب شده تا جمع کثیری از مهندسان در تماس با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام کنند.

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان

افزایش بیست و پنج درصدی تعرفه خدمات مهندسی ساختمان

تعرفه خدمات مهندسی ساختمان بیست و پنج درصد  افزایش می یابد!

احمد خرم، پیشنهاد کرده است که در سال نود و هفت تعرفه تمامی خدمات مهندسی ازجمله نظارت ماده سی و سه، نقشه برداری، نظارت بر لوله کشی گاز و آبفا دستکم بیست و پنج درصد افزایش یابد.
وی، درنامه ای خطاب به فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیان کرده است که با توجه به افزایش قابل توجه قیمت فروش ملک در استان تهران و به تبع آن در سراسر کشور و با توجه به این که نظارت بر ساخت و ساز درصد خیلی ناچیزی از هزینه تمام شده بوده، بنابراین پیشنهاد میشود این افزایش بیست و پنج درصدی در شورای مرکزی به تصویب برسد.
خرم، درعین حال عنوان کرده است که عدم افزایش تعرفه خدمات مهندسی در سال نود و هفت موجب شده تا جمع کثیری از مهندسان در تماس با سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، مراتب نارضایتی شدید خود را اعلام کنند. هم اکنون، سازمان نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور بیش از چهارصد هزار عضو داشته و هر ساله بیست درصد هم به تعداد اعضای آن اضافه می گردد.

ریاست سازمان استان تهران گفت: نرخ تورم سالانه و اثرات تورم های انتظاری و بدنبال آن تاثیرگذاری متغیرهای اقتصادی اخیر بر معیشت مهندسان، تاثیرمنفی داشته وعدم افزایش تعرفه سبب ایجاد آشفتگی و کاهش کیفیت خدمات نظارت میشود.
به گفته وی، بی شک انتظار از شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان آنست تا ضمن توجه به منافع و مصالح کشور، مشکلات معیشتی مهندسان و تبعات آنرا مد نظر داشته باشند.

منبع : شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ خرداد ۹۷
1014 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0