گزارش برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزاری مجمع عمومی

گزارش برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

تصویب متمم بودجه پیشنهادی سال نود و هفت و بودجه پیشنهادی سال نود و هشت در مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

کد خبر: 971130019 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ - ۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،تصویب متمم بودجه پیشنهادی سال نود و هفت و بودجه پیشنهادی سال نود و هشت در مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

گزارش برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گزارش برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گزارش برگزاری مجمع عمومی  به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

در جهت اجرای مواد پنجاه و سه، پنجاه و دو و پنجاه و چهار آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار، بررسی متمم بودجه پیشنهادی سال نود و هفت و بودجه پیشنهادی سال نود و هشت برگزار شد.
در این آیین که با حضور اعضای هیات مدیره و جمع کثیری از اعضای سازمان در محل سالن کنفرانس پتروشیمی تبریز برگزار گردیدد، علی طوماری، رئیس سازمان در آغاز نشست ضمن خوش آمد گویی به اعضا سازمان، ادامه داد: سازمان و اعضای هیات مدیره سازمان در صدد ایجاد ساختارهای جدید در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به اعضای سازمان است.
طوماری که تا خاتمه نشست، جهت پاسخگویی به پرسش های حاضرین در چند مورد متعدد پشت تریبون قرار گرفت در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به فعالیتهای انجام گرفته در طول حضور اعضای هیات مدیره دوره هشتم، تصریح کرد: هیات مدیره دور جدید با رویکردی جدید و با هماهنگی بی نظیر خود در چند ماه گذشته سعی کرده تا با ایجاد وحدت رویه در جهت ایجاد تسهیلات بیش تر برای اعضای سازمان قدم هایی را بردارد و مطمئنا با توجه به وجود مشکلات عدیده ای که کلیه اقشار و علی الخصوص جامعه مهندسی با آن مواجه است تلاش کرده با حداقل امکانات کارهای بزرگی همچون ادامه پروژه ساختمان شهریار قدم های موثری بدارد.
دیگر سخنران حاضر در نشست، غلامحسین بابایی، خزانه دار سازمان بود که با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های بودجه و آن چه که میتوان آن را شاخص‌های اصلی و مهم متمم پیشنهادی بودجه نود و هفت و بودجه پیشنهادی نود و هشت دانست، با شفافیت کامل و ذکر جزئیات نسبت به ارائه گزارش جامع و مبسوطی پرداخت و گفت: از نکات برجسته و مهم متمم پیشنهادی بودجه نود و هفت میتوان به، شفافیت و اهتمام هرچه بیش تر سازمان درجهت مدیریت بر هزینه های جاری و کاهش آن ها علی رغم افزایش شدید قیمتها اشاره کرد.
وی، هزینه کرد در بخش سرمایه ای در تبریز و شهرستان‌ها را از رویکردهای اصلی هیات مدیره دوره هشتم اعلام کرد.
بابایی تصریح کرد: سازمان در زمان ارائه بودجه پیشنهادی نود و هفت درسال گذشته با انجام کارکارشناسی در بخش بودجه بصورت واقع بینانه عمل کرده و درنتیجه انحراف بودجه متمم نود و هفت با بودجه مصوب نود و هفت در تبریز تنها سه درصد بوده است و این موضوع نشان از دقت در برنامه ریزی و تنظیم بودجه دارد.
در ادامه براساس شیوه نامه جدید برگزاری مجامع عمومی و ابلاغی از طرف وزارت راه و شهرسازی، طبق توضیحات و طرح نظرات مخالف و موافق و توضیحات خزانه دار سازمان، بودجه متمم پیشنهادی سال نود و هفت نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با اخذ رای از اعضای حاضر در مجمع با رای اکثریت حاضرین، تصویب شد.

گزارش برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

بودجه پیشنهادی سال نود و هشت، دیگر موضوع طرح شده در این نشست بود که بابایی در رابطه با شاخص بودجه سال نود و هشت، عنوان داشت: یکی از شاخصهای عمده و اساسی بودجه نود و هشت افزایش بودجه هزینه های سرمایه ای در تبریز و دفاتر نمایندگی نسبت به هزینه های جاری اعلام کرد.
بابایی گفت: سازمان در نظر دارد در توسعه فضای اداری و رفاهی تبریز و دفاتر نمایندگی در سال نود و هشت، قدم بلندی در جهت رفاه حال اعضای نظام مهندسی استان بردارد.
بابایی، سپس به جزئیات بودجه به تفصیل اشاره کرده و افزود: لازم به توضیح این که در ادامه برنامه تعدادی از اعضا به عنوان موافق و مخالف بودجه سال نود و هشت ارائه گردیده به مجمع، نقطه نظرات خود را اعلام و در همین راستا براساس شیوه نامه جدید اداره مجامع عمومی رای اعضای حاضر در سالن اخذ و کلیه بندهای بودجه پیشنهادی سال نود و هشت، مورد تصویب اکثریت حاضرین قرار گرفت.
در خاتمه این نشست و در حاشیه برگزاری مجمع، طوماری، ریاست سازمان از همکاری اعضا در تصویب بودجه تشکر و قدردانی کرده و افزود: امیدوار هستیم در آینده بتوانیم با همکاری اعضاء محترم شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیش تر سازمان بوده و قدمهای موثرتری در جهت ارائه خدمات به جامعه ی مهندسی استان برداریم.
توضیح این که ضمن برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، انتخابات بازرسان سازمان نیز برگزار شد.
پیرو برگزاری انتخابات بازرسان پیشنهادی هیأت مدیره سازمان در این مجمع و بعد از شمارش آرا، نتایج آرای مأخوذه به شرح زیر اعلام شد:
نام و نام خانوادگی تعداد رأی
فریبرز شهرام فر، چهارصد و شصت و هشت
علیرضا حسین چی، چهارصد و سی و یک
حسین حسین پور، چهارصد و بیست و چهار
ناصر امامعلی پور، چهارصد و بیست و دو
رحمان صفری، سیصد و سی
رضا حکمت شعار، دویست و شصت و سه
محمدرضا نجاتی، دویست و دوازده
ابراهیم واحدی، صد و بیست و هشت
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۷
858 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0