کسب رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل

کسب رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از کسب رتبه اول این استان در کشور به لحاظ میزان مشارکت مهندسان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

کد خبر: 970808005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از کسب رتبه اول این استان در کشور به لحاظ میزان مشارکت مهندسان در انتخابات نظام مهندسی ساختمان خبر داد.

کسب رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

کسب رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

استان اردبیل رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی  ساختمان را کسب نمود.

محبوب حیدری روز شنبه در مراسم اعطای اعتبارنامه هیات مدیره هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ده هزار و ششصد مهندس استان اردبیل حائز شرایط برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان بودند.
حیدری با عنوان این که میزان مشارکت مهندسان استان در هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان سی و شش درصد بود، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ۳ هزار و هشتصد مهندس پای صندوق رای رفتند.
وی ادامه داد: برای مشارکت حداکثری و راحتی شرکت کنندگان این دوره از انتخابات در شش حوزه و پنج شهرستان استان برگزار گردید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: یکی از مهمترین مطالبات جامعه مهندسان و شرکت کنندگان صداقت و سلامتی اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است.

کسب رتبه اول در انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

حیدری، خواستار افزایش نظارتها بطور مداوم بر نحوه ساخت و ساز بناها شد و اظهار کرد: کلاسهای آموزشی لازم برای منتخبین بطور مستمر برگزار خواهد شد و اعضای هیات مدیره باید قوانین را رعایت کنند.
در این مراسم، اعتبار نامه اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اعطا گردید.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
1510 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0