چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی کردستان بیکار مطلق هستند ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان بیان کرد:

چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی کردستان بیکار مطلق هستند

عابد احمدی با اشاره به این که پنج هزار و صد و چهل و یک نفر عضو این سازمان هستند، بیان کرد: چهارده درصد اعضای این سازمان بیکار مطلق هستند.

کد خبر: 970423010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ تیر ۹۷ - ۲:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عابد احمدی با اشاره به این که پنج هزار و صد و چهل و یک نفر عضو این سازمان هستند، بیان کرد: چهارده درصد اعضای این سازمان بیکار مطلق هستند.

چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی کردستان بیکار مطلق هستند

چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی کردستان بیکار مطلق هستند

چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی  کردستان بیکار مطلق هستند

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان در شانزدهمین مجمع عمومی سالیانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار گردید، بیان داشت: این سازمان در حال حاضر بالغ بر دویست و بیست هزار نفر در سطح کشور و در استان کردستان هم پنج هزار و صد و چهل و یک نفر عضو دارد.
احمدی ادامه داد: از پنج هزار و صد و چهل و یک نفر عضو سازمان چهار هزار و دویست و سی نفر شاغل اند و فقط چهارده درصد از اعضای سازمان بیکار مطلق هستند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کردستان با اشاره به این که در این سازمان هزار و صد و سی کارشناس فعال وجود دارد، گفت: هزار و ششصد و ده نفر از اعضای سازمان را کارمندان دولت تشکیل داده اند که از این تعداد پانصد و شصت نفر در حوزه غیرمرتبط مشغول بفعالیت هستند.
وی افزود: هزار و چهارصد و نود نفر هم در بخش خصوصی شاغل اند که از این تعداد هفتصد و نود نفر در حوزه غیرمرتبط فعالیت میکنند.
وی تعداد اعضای حقوقی سازمان را دویست و پنجاه و یک عضو عنوان کرد و گفت: از دیگر فعالیتهای سازمان برگزاری آزمون بیمه محصولات کشاورزی با حضور هزار نفر و در نتیجه انتخاب صد و چهارده نفر بوده است.
احمدی با عنوان این که درآمد سازمان از حق عضویت، دوره های آموزشی، حق السهم قراردادها و ارجاع کار کارشناسی به دست می آید، افزود: میزان درآمد مصوب سال گذشته سازمان پنج میلیارد ریال بوده که چهار میلیارد و ششصد و نود و دو میلیون ریال آن تحقق یافته است.
وی به فعالیتهای شورای استان اشاره کرد و گفت: برگزاری منظم نشست ها، سیاست گذاری، تعیین خط مشی، همکاری، راهنمایی ونظارت، ایجاد ساختار اداری چابک، کارآمد و پاسخگو، ایجاد دفاتر نمایندگی در تمامی شهرستانهای استان، بررسی و تصویب برنامه های مجمع عمومی سالیانه و ایجاد ارتباط مثبت و سازنده بین سازمانها و دستگاههای دولتی از جمله فعالیتهای انجام شده شورای استان است.

چهارده درصد اعضای نظام مهندسی کشاورزی کردستان بیکار مطلق هستند

احمدی پروژه های نظارت بر اجرای طرح خاک ورزی حفاظتی، اجرای مزارع آرمانی، طرح توسعه باغات دیم، اجرای طرح بهینه سازی مصرف سوخت در مرغداریها و نظارت بر اجرای طرح مبارزه با کرم برگ خوار بلوط، نظارت بر تغییر کاربری اراضی و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، ارجاع کار کارشناسی ساخت خانه کارگری، نظارت در زمینه خرید و تحویل گندم را از جمله پروژه های اجرایی این سازمان عنوان کرد.
احمدی تصریح کرد: صدور چهارصد و پنجاه و نه مورد پروانه تاسیس و هزار و سیصد و هفتاد و دو مورد پروانه بهره برداری از دیگر اقدامات انجام شده توسط اعضای این سازمان بوده است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کردستان از دیگر اقدامات این سازمان را ساماندهی فروشندگیهای سموم کشاورزی دراستان خواند و افزود: در حال حاضر بالغ بر صد واحد فعال دراستان داریم که مجوز فعالیت آن ها توسط این سازمان صادر گردیده است.
احمدی خاطر نشان کرد: خروجی فعالیتهای ارائه شده انجام چهار هزار و جهارصد و عشتاد و شش کار ارجاعی به چهارصد و هشتاد و پنج نفر از کارشناسان سازمان بوده است.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ تیر ۹۷
1284 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0