پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت روز جهانی “کار و کارگر”

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی روز جهانی "کار و کارگر" را به جامعه کارگری کشور بویژه جامعه کارگری استان مازندران تبریک گفت و بیان کرد: این روز فرصتی است تا همه دست اندرکاران و مسئولین ذی ربط با حمایت از کالای ایرانی در راستای چرخش چرخ اقتصاد و صنعت و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران عزیز و زحمتکش پاداشی شایسته به این عزیزان بدهیم.

کد خبر: 970211011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی روز جهانی “کار و کارگر” را به جامعه کارگری کشور بویژه جامعه کارگری استان مازندران تبریک گفت و بیان کرد: این روز فرصتی است تا همه دست اندرکاران و مسئولین ذی ربط با حمایت از کالای ایرانی در راستای چرخش چرخ اقتصاد و صنعت و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران عزیز و زحمتکش پاداشی شایسته به این عزیزان بدهیم.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران
کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی
کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت روز جهانی “کار و کارگر”

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یازدهم اردی بهشت روز گرامیداشت منزلت “کار و کارگر” بیانگر جایگاه کارگران بعنوان نقش مولد و زحمت کش و خستگی ناپذیر در جامعه میباشد . توجه به جایگاه و منزلت کارگران از مهم ترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین(علیه السلام) بر آن تاکید شده است و هم چنین بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رحمه الله) نیز در تبیین این جایگاه فرمودند ” حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است”.
از این روی ،روز جهانی “کار و کارگر” فرصتی است تا از تلاشها و همت بلند کارگران این مرز و بوم که در جهت سربلندی و پیشرفت جامعه با جدیت قدم برمیدارند و از هیچ کوششی فروگذار نیستند قدردانی و تجلیل گردد . انسانهای سخت کوشی که با اراده ای مصمم و استوار و در سایه خودباوری در مسیر استقلال ، عظمت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نمیورزند. گرامیداشت این روز فرصتی است تا همه دست اندرکاران و مسئولین ذی ربط با حمایت از کالای ایرانی در راستای چرخش چرخ اقتصاد و صنعت و ایجاد امنیت شغلی برای کارگران عزیز و زحمت کش پاداشی شایسته به این عزیزان بدهیم.سعی
مجموعه همکاران در جامعه بزرگ مهندسی استان تلاش دارند همت خود را در مسیر تقویت تولیدات داخلی و حمایت از مصالح تولید داخل که خوشبختانه دارای مزیت رقابتی هم میباشند، به کارگیرند. هم چنین این سازمان در طی سالهای اخیر اقدامات موثری را در جهت ایمنی کارگران عزیز در بخش ساختمان به انجام رسانده که طبق این اقدامات ،دبیرخانه دائمی HSE (ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ) از طرف وزارت راه و شهرسازی به این استان اختصاص یافته و درصددیم امسال با اجرایی کردن بازرسی ایمنی، آسیبهای ناشی از کار و حوادث ساختمانی را به حداقل برسانیم.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

در خاتمه، اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، بر خود لازم میدانم این روز خجسته را حضور جامعه شریف و بزرگ کارگری بویژه جامعه کارگری استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و سرافرازی شان را از درگاه ایزد منان آرزو نمایم.
سیف اله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۷
1325 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0