همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی استان سمنان با امضای تفاهم‌نامه‌ای رخ داد

کد خبر: 980131002 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ - ۱۱:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی استان سمنان با امضای تفاهم‌نامه‌ای رخ داد

 

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود  با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی سازمان نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود منعقد گردید.
روز پیش در نشستی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و تعدادی از مسئولان دانشگاه و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، قرارداد برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی سازمان نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود منعقد گردید.
در این نشست دو طرف با ابراز خرسندی از ایجاد زمینه همكاری كه برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفته، ابراز امیدواری كردند که در آینده بتوان همكاری ‌های بیش تری در زمینه‌های آموزشی، تخصصی و استفاده از امكانات و ظرفیت‌ های موجود در دانشگاه ایجاد کرد و از تجربه و دانش استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بهره‌برداری شایسته بعمل آورد.
ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در مورد نحوه اجرا و مدت زمان این قرارداد بیان کرد: این همکاری برای بهره‌گیری از امكانات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و در راستای برگزاری دوره‌ های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی نظام مهندسی از فروردین امسال و بمدت ۱ سال در دانشگاه ایجاد گردید.
سید احمد ابوالقاسمی‌فر عنوان داشت: با عقد این قرارداد اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان‌های شرق استان از این پس نیازی به مراجعه به مرکز استان برای حضور در دوره‌های ارتقا و تمدید پروانه نخواهند داشت.

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

ابوالقاسمی‌فر در خاتمه از آقافضل‌الله اعدل، ریاست سازمان نظام مهندسی استان و همکاران وی برای عقد این قرارداد قدردانی و ابراز امیدواری نمود با مثبت‌بودن نتیجه این همکاری، در سال‌ های آینده هم شاهد ادامه و گسترش این همکاری ‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۹۸
703 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0