جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه

نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور آماده همکاری است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: بزرگترین ظرفیت نظام مهندسی ساختمان با بیش از ۹ هزار مهندس آماده همکاری در نظارت و بازدید از آسانسورهاست.

کد خبر: 961011001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ - ۱۱:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،باقر جلوخانی در جلسه شورای استاندارد قزوین که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: نظام مهندسی با داشتن بیش از ۹ هزار مهندس ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای فعالیتهای نظارت و قنی است و آمادگی داریم در کارها مشارکت کنیم.نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور آماده همکاری

نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور  آماده همکاری

 

نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور آماده همکاری

نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور آماده همکاری

وی افزود: یکی از کارهای سازمان، نظارت بر ساخت و سازهاست و برای اجرای آسانسورها آمادگی داریم در مرحله اجرای آسانسور همکاری لازم را داشته باشیم تا کارها تسریع شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: هزینه های بازدید و رفع عیب آسانسورها کمی سنگین است و باید از ظرفیت فنی موجود در استان استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد.

جلوخانی یادآورشد: با داشتن بزرگترین مجموعه مهندسی و فنی در استان قادریم در بسیاری از امور کمک مسئولان استان باشیم و در خدمت رسانی سهیم شویم.
وی گفت: پلمب شدن آسانسورها بویژه در اماکن عمومی برای مردم مشکل ساز شده وخدمات رسانی دچار وقفه می کند که باید با تدبیر و تسهیل در امور زمینه رفع عیب و نواقص آسانسورها در ادارات را مهیا کنیم.

نظام مهندسی ساختمان قزوین برای نظارت در آسانسور آماده همکاری

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اضافه کرد: می توانیم در زمان نصب اسانسورها نظارت لازم را از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام دهیم و پس از نصب و در زمان نگهداری نظارت ها با اداره استاندارد باشد.

 

منبع: مهر نیوز 

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۶
1796 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0