نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد:

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد

تقی رضایی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی از نظام ‌مهندسی انتظار دارد که اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد.

کد خبر: 970324004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، تقی رضایی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی از نظام ‌مهندسی انتظار دارد که اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد.

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی  را جدی‌ تر بگیرد

وی در مراسم رونمایی از کتاب (راهنمایی طراحی سازه‌ ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای) که در سالن گردهمایی نظام ‌مهندسی استان البرز برگزار گردید، با عنوان این که کیفیت ساخت ‌و ساز تنها با تحقیق و آزمایش و اجرای صحیح میسر می ‌شود، گفت: ساخت سازه‌ های مقاوم در برابر حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است، باید تلاش ‌ها به ساختن سازه‌ های مقاوم معطوف گردد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به نقش نظارت در مقاومت سازه‌ ها، اظهار داشت: اجرای صحیح عملیات ساخت ‌و ساز مهم و نظارت نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است، برای تحقق اجرای صحیح ساخت ‌و ساز باید مهارت‌ آموزی در قشر کارگران افزایش پیدا کند.
وی در بخش دیگری به زمین لرزه کرمانشاه که سبب خسارت ۶ هزار میلیاردی به این استان شد، اشاره کرد و افزود: چهل درصد تلفات مربوط به ریزش دیوارهای ساختمان‌ ها بود که این مهم بر ضرورت استحکام سازه‌ ها تأکید دارد.

نظام مهندسی اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی‌ تر بگیرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با عنوان‌ این که وزارت راه و شهرسازی از نظام‌ مهندسی انتظار دارد که اقدامات فنی و تحقیقاتی را جدی بگیرد، خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم شاهد اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه نظام‌ مهندسی استان البرز باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۷
1014 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0