نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های 7 گانه داریم ریاست سازمان نظام‌مهندسی استان البرز

نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های ۷ گانه داریم

ریاست سازمان نظام‌مهندسی استان البرز بیان کرد: سازمان نظام‌مهندسی نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته‌ های 7 ‌گانه دارد و امیدوار هستیم با کمک آن‌ ها شاهد پیشرفت آبادانی و بهبود هرچه بیش تر شرایط کشور باشیم.

کد خبر: 961206026 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام‌مهندسی استان البرز بیان کرد: سازمان نظام‌مهندسی نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته‌ های ۷ ‌گانه دارد و امیدوار هستیم با کمک آن‌ ها شاهد پیشرفت آبادانی و بهبود هرچه بیش تر شرایط کشور باشیم.

نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های 7 گانه داریم

نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های ۷ گانه داریم

نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین  در رشته ‌های ۷ گانه داریم

کوروش غفاری بیان داشت: کشور ما به خدمات مهندسین در رشته‌ های ۷ گانه نیاز دارد و آن‌ ها گنجینه ‌ای ارزشمند برای بهبود آبادانی کشور می ‌باشند.
غفاری ادامه داد: سرمایه ‌گذاری در بخش مسکن به خدماتی که مهندسین ارائه می ‌کنند احتیاج دارد و امروزه این خدمات توسط مهندسین در رشته‌ های ۷ ‌گانه نظام ‌مهندسی ارائه میگردد.
وی ادامه داد: سازمان نظام‌ مهندسی نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های ۷ ‌گانه دارد و امیدوار هستیم با کمک آن‌ ها شاهد پیشرفت آبادانی و بهبود هرچه بیش تر شرایط کشور باشیم.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان البرز در مورد مهندسانی که قصد ورود به سازمان نظام‌ مهندسی و دریافت پروانه از این سازمان دارند، خاطر نشان کرد: افرادی که در رشته‌ های مرتبط با نظام‌ مهندسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل می ‌شوند می‌ بایست براساس قانون بمدت سه سال اقدام به کسب تجربه کنند و پس از آن با شرکت و قبولی در آزمون سازمان سنجش به مجموعه سازمان نظام‌ مهندسی اضافه خواهند شد و پروانه اشتغال دریافت می ‌کنند.

نظارت دقیقی بر عملکرد مهندسین در رشته ‌های ۷ گانه داریم

غفاری اظهار داشت: البته دانشجویان رشته‌های مهندسی به ‌محض فارغ‌التحصیلی می‌ توانند نسبت به عضویت در سازمان نظام‌مهندسی اقدام کنند و سابقه کاری فقط برای اخذ پروانه اشتغال می ‌باشد.
وی افزود: رضایت بهره‌بردار اصلی ‌ترین شعار سازمان نظام‌ مهندسی استان البرز می ‌باشد و در تلاش هستیم تا سطح بهره‌ برداری از خدماتی که این سازمان ارائه می ‌کند را افزایش دهیم.

منبع : سپیدار آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه بايد در مورد آزمون نظام مهندسي برق بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
1332 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0