نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با مهندس عباس سعیدی

نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت بزرگداشت هفته جهادکشاورزی

نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با مهندس عباس سعیدی ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت هفته جهادکشاورزی و با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان در محل سالن زعفران سازمان جهادکشاورزی تشکیل گردید.

کد خبر: 960330012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ خرداد ۹۶ - ۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمان نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با مهندس عباس سعیدی ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان به مناسبت هفته جهادکشاورزی و با هماهنگی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان در محل سالن زعفران سازمان جهادکشاورزی تشکیل گردید. نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با ریاست  سازمان

 

نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با ریاست سازمان

نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با ریاست سازمان

نشست هم اندیشی تشکل های بخش خصوصی با ریاست  سازمان

استان جناب آقای مهندس محسن کمال الدینی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان ضمن تبریک بزرگداشت هفته جهادکشاورزی وتشکر از حضور تشکل های بخش خصوصی در نشست از ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان تقاضا نمودند مطالب و بیانات خود را ارائه نمایند. که در این رابطه مهندس عباس سعیدی رییس سازمان جهادکشاورزی استان در ایین بزرگداشت هفته جهادکشاورزی اعلام داشتند این هفته از ۲۱ خردادماه شروع و تا ۲۷ خردادماه ادامه دارد که از سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان جهت هماهنگی و برگزاری این نشست تشکر و قدردانی نموده ودر این زمینه گزارش خلاصه ای از اقدامات انجام شده توسط سازمان جهادکشاورزی ارائه نمودند. همچنین فرمودند در ارتباط با تعامل بیشتر و ارتباط تنگاتنگ با تشکل های بخش خصوصی مستلزم هماهنگی جلسات جداگانه هر یک از تشکل ها با بخش های زیرمجموعه سازمان جهادکشاورزی می باشد که بتوان بازدهی بیشتر و کمک بیشتری به تشکل های بخش خصوصی صورت پذیرد. همچنین ایشان قول مساعد دادند که در هر زمینه ای که تشکل ها با مشکل مواجه باشند سازمان جهادکشاورزی اماده همکاری و کمک به تشکل های بخش خصوصی می باشد.

در ادامه این نشست هریک از تشکلها به ارائه بحث و نقطه نظرات و مشکلات مواجه با آن به بحث و تبادل نظر با ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی پرداختند.و در نهایت مقرر گردید سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان در جهت رفع مشکلات تشکل ها هماهنگی تشکیل جلسات تشکل ها با واحدهای مربوطه را انجام دهد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمان 

 

گروه تلگرام برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ خرداد ۹۶
2131 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0