معرفی عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

معرفی عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق

طی حکمی از طرف ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق معرفی شدند.

کد خبر: 980201002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طی حکمی از طرف ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق معرفی شدند.

معرفی عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق

معرفی عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق

معرفی عامل خزانه دار شهرستان های  اشکذر، تفت و بافق

مهدی سالاری در آیین معارفه عاملان خزانه دار این شهرستان‌ها بر اطلاع رسانی عملکرد دفاتر در سال نود و هفت به تفکیک متراژ طراحی، نظارت، تفکیک ساختمان‌ها و گاز تاکید کرد تا با فرآیندهای واضح و شفاف کاری، نقطه ابهامی در عملکرد شهرستان‌ها نباشد.
سالاری ادامه داد: از مسوولین دفاتر نمایندگی انتظار می رود با فرمانداری، شهرداری و سایر ادارات مرتبط شهرستان تعامل خوبی داشته باشند تا یک فضای متفاوت تر از دوره های گذشته ایجاد کنند.
وی، خواستار بهبود ساختمان اداری دفاتر نمایندگی واهمیت و ترویج دوره های آموزشی برای اعضاء گردید و گفت: در دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها ساختمان اداری درشان نظام مهندسی خریداری یا احداث شود و با توجه به اعتبار خوبی که در بخش آموزش سازمان اختصاص یافته اعضای دفاتر نمایندگی هم از این فرصت استفاده نمایند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تاکید بر فعال شدن بخش رفاهی و افزایش اعضای دفاتر نمایندگی تصریح کرد: در شهرستان‌ها، مهندسین با تجربه و خوبی هستند که هنوز به عضویت سازمان درنیامده اند از مدیران دفاتر انتظار میرود در این زمینه تلاش کنند.
سالاری با اشاره به اهمیت دفاتر نمایندگی شهرستان‌ها در مرکز استان اظهار داشت: در راستای پیشرفت دفاتر نمایندگی از مدیران و ظرفیت استان هم در شهرستان‌ها استفاده گردد تا دفاتر عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

معرفی عامل خزانه دار شهرستان های اشکذر، تفت و بافق

در این آیین، مدیران هر شهرستان بصورت مجزا با سالاری دیدار و مشکلات خود را عنوان کردند که در این راستا راه‌کارهای لازم جهت بهبود و توسعه دفاتر نمایندگی به مدیران ارائه شد.
در این آیین، سید مهدی میرباقری بعنوان عامل خزانه دار اشکذر، سید مهدی اعرابی عامل خزانه دار تفت و داود پورامینی بعنوان عامل خزانه دار بافق معرفی شدند.
منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اردیبهشت ۹۸
542 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0