فراخوان شناسایی مجریان حقیقی فراخوان

فراخوان شناسایی مجریان حقیقی

بنا به ضرورت و اهمیت اجرای ساختمان توسط سازندگان صاحب صلاحیت در پروژه های ساختمانی که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید بناهای احداث شده، سبب صرفه جویی در منابع ملی در راستای اقتصاد مقاومتی شده و هم‌چنین کاهش مخاطرات در کارگاههای ساختمانی را به دنبال خواهد داشت، و با توجه به سیاست متخذه در هیات مدیره دوره هشتم سازمان مبنی بر ساماندهی و اصلاح امور مجریان ذی صلاح، ظرف چند ماه اخیر اقداماتی جهت ارتقاء و تکمیل سامانه مجریان به عمل آمده است به گونه ای که مجریان بایستی از آغاز عملیات ساختمان تا پایانکار عملیات ساختمانی، تمامی فعالیت‌ها و مراحل و گزارشات پیشرفت پروژه و نقشه های ازبیلت و جداول دفترچه اطلاعات ساختمان و چک لیستهای شناسنامه فنی و ملکی و ..... را در این سامانه ثبت کنند.

کد خبر: 190709004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ تیر ۹۸ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، بنا به ضرورت و اهمیت اجرای ساختمان توسط سازندگان صاحب صلاحیت در پروژه های ساختمانی که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش عمر مفید بناهای احداث شده، سبب صرفه جویی در منابع ملی در راستای اقتصاد مقاومتی شده و هم‌چنین کاهش مخاطرات در کارگاههای ساختمانی را به دنبال خواهد داشت، و با توجه به سیاست متخذه در هیات مدیره دوره هشتم سازمان مبنی بر ساماندهی و اصلاح امور مجریان ذی صلاح، ظرف چند ماه اخیر اقداماتی جهت ارتقاء و تکمیل سامانه مجریان به عمل آمده است به گونه ای که مجریان بایستی از آغاز عملیات ساختمان تا پایانکار عملیات ساختمانی، تمامی فعالیت‌ها و مراحل و گزارشات پیشرفت پروژه و نقشه های ازبیلت و جداول دفترچه اطلاعات ساختمان و چک لیستهای شناسنامه فنی و ملکی و ….. را در این سامانه ثبت کنند.

فراخوان شناسایی مجریان حقیقی

فراخوان شناسایی مجریان حقیقی

فراخوان شناسایی  مجریان حقیقی

لذا بمنظور شناسایی سازندگان صاحب صلاحیت و سپس اطلاع رسانی لیست مجریان ذی صلاح بهمراه شماره تماس آن ها در سایت سازمان، بدین وسیله از اعضای محترم سازمان که دارای پروانه اشتغال بکار با صلاحیت اجراء هستند، دعوت می شود در صورت تمایل در فراخوان ذیل ثبت نام کنند:

  1. مجری حقیقی موظف است حین عملیات اجرایی در کارگاه ساختمانی، خود راساً حضور تمام وقت داشته باشد.
  2. سازندگان حقیقی (مجری) در زمان گرفتن کار اجراء نمیتوانند کار نظارت بگیرند و از صف ارجاع نظارت تاپایان کار اجراء خارج می شوند.
  3. متقاضیان موظف هستند کلیه قوانین ومقررات مربوط به فعالیت مجریان را مطالعه کنند.
  4. متقاضیان میتوانند تا تاریخ بیست و سوم تیر ماه نود و هشت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فراخوان شناسایی مجریان حقیقی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۸
1011 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0