ایجاد یک صدایی در کشاورزان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضویت دویست و پنجاه هزار نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: دویست و پنجاه هزار دانش آموخته دانشگاهی رشته کشاورزی عضو این سازمان هستند که باید بعنوان یک فرصت از این موقعیت بهره برد.

کد خبر: 971208017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۴:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد: دویست و پنجاه هزار دانش آموخته دانشگاهی رشته کشاورزی عضو این سازمان هستند که باید بعنوان یک فرصت از این موقعیت بهره برد.

عضویت دویست و پنجاه هزار نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

عضویت دویست و پنجاه هزار نفر در سازمان نظام مهندسی کشاورزی

دویست و پنجاه هزار نفر عضو سازمان  نظام مهندسی کشاورزی هستند

شاهرخ رمضان نژاد روز ۴ شنبه در همایش معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی سازمان‌های جهاد کشاورزی استانهای سراسر کشور در مشهد گفت: اگر هر کدام از این افراد تنها دانش آموخته دوره کارشناسی باشند در حال حاضر ۱ میلیون سال سابقه دانش اندوزی دانشگاهی و تجربی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی وجود دارد.
رمضان نژاد با عنوان اینکه رسالت سازمان نظام مهندسی کشاورزی دانش گستری در محیط کشاورزی و انتشار اطلاعات بمعنای عام در این حوزه به کشاورزان است، گفت: بطور مثال هرس خوب سبب افزایش بیست و پنج درصدی محصول و رعایت تاریخ و عمق کشت سبب رشد سی درصدی تولیدات کشاورزی میشود و گسترش این دانش در بین کشاورزان رسالت اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است.
وی تصریح کرد: در عین حال باید سهم دانش از تولید محصولات کشاورزی مشخص و پرداخت شود و بواسطه اهمیت این موضوع، نگاه جدید حاکم بر فعالیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی سهم بری دانش کشاورزی از تولید محصولات این عرصه است.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی با عنوان اینکه برای توسعه و ترویج کشاورزی توجه به بخش کارشناسی و مهندسان این حوزه ضرورت دارد، ادامه داد: دانش بعنوان یک نهاده باید سهم خود را از تولید ببرد تا بتواند با قوت بکار خود در توسعه و تحول بخش کشاورزی ادامه دهد.
همایش سراسری معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استان‌های کشور که امروز در مشهد شروع بکار کرد فردا نهم اسفند ماه به پایان میرسد.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
749 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0