شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان

شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد

ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با انتقاد از اعطای مجوز از طرف شهرداری برای ساختمان پزشکان در اظهاراتی بیان کرد: اتفاقا جامعه پزشکان از این مساله انتقادهایی را به سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری که متولی صدور پروانه ساختمانی است، دارد.

کد خبر: 970605009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ شهریور ۹۷ - ۱:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با انتقاد از اعطای مجوز از طرف شهرداری برای ساختمان پزشکان در اظهاراتی بیان کرد: اتفاقا جامعه پزشکان از این مساله انتقادهایی را به سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری که متولی صدور پروانه ساختمانی است، دارد.

شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد

شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد

شهرداری زنجان نباید  مجوز بدهد

قزلباش با اشاره به نقش پزشکان برای تعامل با شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در صدور مجوزهای ساختمانی، عنوان داشت: کلینیک درمانی شفیعیه زنجان نمونه روشنی از رعایت استانداردهای ساختمانی پزشکان است و باید از این نمونه در شهر برای سایر ساختمانهای پزشکان الگوبرداری گردد.
به گفته قزلباش، در برخی بازدیدها ساختمانهای پزشکان شهر زنجان مطلوب بود، منتها نبود آسانسور از همکف مشکلاتی را برای بیماران به خصوص افراد کهنسال به دنبال داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، جامعه پزشکی را جامعه ای متحد و منسجم در استان اعلام کرد و اظهار داشت:  در بین این قشر حداقل عدم تطابق با مقررات را دیده ام و پزشکان استان در عرصه اجتماعی و خدمات عام المنفعه حضور قوی دارند.

شهرداری زنجان نباید مجوز بدهد

وی، حضور فعال پزشکان در انجمنها و خیریه های حوزه بهداشت و درمان را یادآور شد و خاطر نشان کرد: پزشکان در کلیه خیریه ها حضور موثر و تاثیرگذاری دارند و در پیشبرد اهداف سلامت این تشکلهای غیردولتی ایفای نقش دارند.
منبع : پیام ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ شهریور ۹۷
1055 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0