برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران عنوان داشت:

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران کارنامه خیلی خوبی در عرصه خدمت گذاری به مردم به منصه ظهور گذاشته است

سیف اله علی نیا، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در آئین گرامیداشت روز مهندس در جمع مهندسان شهرستان نور ، در سخنانی گفت: نامگذاری زادروز خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس با توجه به ابعاد شخصیتی این دانشمند بزرگ ، بیانگر نقش مهندسان در توسعه و پیشرفت جامعه بوده و مسئولیت مهندسین را در جامعه چندین برابر میکند.

کد خبر: 961210020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۹۶ - ۵:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، سیف اله علی نیا، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در آئین گرامیداشت روز مهندس در جمع مهندسان شهرستان نور ، در سخنانی گفت: نامگذاری زادروز خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندس با توجه به ابعاد شخصیتی این دانشمند بزرگ ، بیانگر نقش مهندسان در توسعه و پیشرفت جامعه بوده و مسئولیت مهندسین را در جامعه چندین برابر میکند.

مازندران کارنامه خیلی خوبی در عرصه خدمت گذاری به مردم دارد

مازندران کارنامه خیلی خوبی در عرصه خدمت گذاری به مردم دارد

سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران کارنامه خیلی خوبی در عرصه خدمت گذاری به مردم به منصه ظهور گذاشته است

علی نیا تصریح کرد: خواجه نصرالدین طوسی در کنار همه ویژگیها دارای ۳ ویژگی برجسته بوده است. نخستین ویژگی ، علم بسیار بالای ایشان در همه حوزه ها از جمله حوزه سیاسی ، جامعه شناسی ، ریاضی ، نجوم و بسیاری از علوم دیگر بطوریکه ایشان را جامع الاطراف مینامند . نکته دوم اخلاق ایشان است که بعنوان الگوی بسیار برجسته در تاریخ مطرح و کتاب اخلاق ناصری از تالیفات ایشان بوده است و نکته سوم تدبیر ایشان بود که در حمله مغول به ایران و در آن شرایط که جز خونریزی و کشتار صحبتی به میان نیامد، ایشان رصدخانه نیشابور را تاسیس کردند.
وی تصریح کرد: این دانشمند فرزانه در آن مقطع با فعالیتهای تحقیقاتی و پژوهشی و خلق کتب و آثار، دانش بشری را ارتقاء بخشید و داشتن چنین الگویی برای جامعه مهندسی تکالیف سنگینی را بعهده مهندسان گذاشته است.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با داشتن بیست و یک دفتر نمایندگی در همه شهرستانهای استان ، دارا بودن حدود سی و پنج هزار مهندس و چهارده هزار مهندس پروانه دار یکی از بزرگترین سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در کشور بوده و با داشتن پرسنل چابک و متخصص توانسته تا کارنامه خیلی خوبی را در عرصه خدمت گذاری به مردم به منصه ظهور بگذارد .

مازندران کارنامه خیلی خوبی در عرصه خدمت گذاری به مردم دارد

علی نیا خاطر نشان کرد: منابع سازمان نظام مهندسی در سراسر کشور با حمایت مهندسان فرهیخته تامین می گردد و توانسته است بار سنگینی را از دوش دولت بردارد و چنان چه مسئولیتی که امروز در حوزه ساخت و ساز بعهده سازمان است، بعهده دولت قرار داشت نیازمند هزینه کرد خیلی بالایی بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: وظیفه سنگین ما امروز صیانت از سرمایه های ملی و حفظ حقوق مردم بعنوان سرمایه های اجتماعی استان و کشور است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی شهرسازی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۶
1330 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0