ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز کیومرث سلگی

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز

کیومرث سلگی با بیان این که سلسله گردهمایی های خیرین استان‌های سیل‌زده در تهران برگزار می گردد، اظهار داشت: ساخت 1000 واحد مسکونی برای خانوارهایی که مشکلات متعددی دارند و تقریبا تمام زندگی خود را در سیل از دست داده‌اند در دستور کار خیرین مسکن‌ساز است.

کد خبر: 980122001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ فروردین ۹۸ - ۸:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کیومرث سلگی با بیان این که سلسله گردهمایی های خیرین استان‌های سیل‌زده در تهران برگزار می گردد، اظهار داشت: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهایی که مشکلات متعددی دارند و تقریبا تمام زندگی خود را در سیل از دست داده‌اند در دستور کار خیرین مسکن‌ساز است.

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان  با حمایت خیرین مسکن‌ساز

وی ادامه داد: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهایی که مشکلات متعددی دارند و تقریبا تمام زندگی خود را در سیل از دست داده‌اند در دستور کار خیرین مسکن‌ساز است. سعی می‌ کنیم تا این واحدهای مسکونی در مدت زمان یک ساله ساخته گردند و در اختیار سیل‌زدگان شناسایی شده، قرار بگیرند.
به گفته وی، ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی مختص سیل‌زدگان با کمک منابعی که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و هم‌چنین کمک خیرین انجام می‌ گردد.
سلگی خاطر نشان کرد: کلیات کار به اینصورت است که از محل منابع و تسهیلاتی که در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و هم‌چنین کمک ‌های خیرین مشابه کاری که در سرپل ذهاب انجام شد، اقدامات احداث انجام خواهد شد.

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان با حمایت خیرین مسکن‌ساز

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ فروردین ۹۸
620 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0