خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی

خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی

علی اکبر رمضانی با اشاره به افزایش قیمت آهن، میلگرد و برخی از مصالح ساختمانی طی چند ماه اخیر، بیان کرد: باید مسئولان ذیربط در حوزه ساختمان به این سمت قدم بردارند تا صنعت ساختمان تحت شرایط احساسی و لحظه ای بازار قرار نگیرد.

کد خبر: 970529015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ - ۴:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،علی اکبر رمضانی با اشاره به افزایش قیمت آهن، میلگرد و برخی از مصالح ساختمانی طی چند ماه اخیر، بیان کرد: باید مسئولان ذیربط در حوزه ساختمان به این سمت قدم بردارند تا صنعت ساختمان تحت شرایط احساسی و لحظه ای بازار قرار نگیرد.

خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی

خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی

خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی  و بورس بازی

رمضانی با عنوان این که در حال حاضر تعدادی از افراد به طرف خرید منازل و فروش آنها در آینده با امید قیمت بالاتر وارد عرصه شده اند، گفت: این امر یک معضل است و باید چاره ای به حال آن اندیشیده گردد.
وی تصریح کرد: هم اکنون سرمایه موجود در صنعت ساخت و ساز برای خرید و فروش منازل صرف می گردد و در راه ساخت و ساز استفاده نمیشود که هیچ نتیجه ای نه برای ایجاد اشتغال و نه برای نوسازی منازل بهمراه ندارد.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌ شمالی اظهار داشت: باید تلاش گردد تا به خرید و فروش، بنگاه داری و سوداگری در حوزه صنعت ساختمان دامن زده نشود تا بتوان تاثیر آن را در حوزه اشتغال نیز مشاهده نمود.

خروج سرمایه گذاری مسکن از حوزه دلالی و بورس بازی

وی با تاکید بر این که بطور قطع افزایش قیمت آهن، میلگرد و برخی از اقلام مصالح ساختمانی تاثیر خود را در آینده نزدیک بر روی ساخت و ساز خواهد گذاشت، خاطر نشان ساخت: میزان نقشه های تهیه شده در ۴ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه به لحاظ متراژ بیست و چهار درصد و از نظر پروژه ای ۷ درصد افزایش داشته است.
این مقام مسئول یاد آور شد: ارقام موجود نشان میدهد که مردم خراسان شمالی بسوی ساخت ساختمان با متراژهای بالاتر قدم برداشته اند.
وی عنوان داشت: ولی وضعیت اقتصادی موجود بطور حتم سبب میشود تا احداث منازل متوقف گردد ولی این امر مقطعی است چرا که مسکن یکی از نیازهای اساسی افراد است.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مرداد ۹۷
1379 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0