حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب کارشناسین نظام مهندسی ساختمان ایلام در سرپل ذهاب

حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب

کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام اثر تخریبی زلزله را در سرپل ذهاب بررسی نمودند.

کد خبر: 960830022 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ - ۵:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام اثر تخریبی زلزله را در سرپل ذهاب بررسی نمودند.حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب

حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب

حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب

حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان  ایلام در سرپل ذهاب

عضوهای گروه کارشناسی این بازدید ، متشکل از مهندسین رشته های مختلف با حضور در محلات و مناطق آسیب دیده از زلزله این شهر و استفاده از فرمهای ویژه ارزیابی و گفت و گوی چهره به چهره با مردم ، میزان ، سطح و الگوی تخریب ساختمانها را در زمین لرزه، مورد تحقیق قرار دادند.
مدیر کمیته نظارت مضاعف، هدف از حضور این گروه فنی مهندسی در منطقه های زلزله زده استان کرمانشاه را ارزیابی سریع و آسیب شناسی ساختمانهای سرپل ذهاب بعد از حادثه اخیر زلزله ذکر کرد.
علی هواسی عنوان کرد: عدم استفاده از مصالح، سستی نوع خاک، استفاده از بتن نامرغوب، مشکلات موجود در میان قابها در بناهای ساختمانی و عدم اجرای مهار بندیها در سازه ها از جمله مشخصه های واحدهای تخریبی در شهر زلزله زده سرپل ذهاب است.
کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام هم چنین، محموله کمکهای اهدایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام به بازمانده های حادثه زلزله در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه را تحویل دادند.

حضور کارشناسین نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در سرپل ذهاب


وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری بیست و یکم آبان در یازده کیلومتری بخش ازگله، سی و دو کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تا (ظهرجمعه) چهارصد و شس و شش کشته و ده هزار و صد و هفتاد و نه مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به سی و یک هزار واحد مسکونی در هفت شهرستان و یک هزار و نهصد و پنجاه روستای استان کرمانشاه آسیب کلی و جزئی وارد نموده است .
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۹۶
1379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0