ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه محمد فیروزیان، خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه

ارائه خدمات بیمه ای جامع، بخش مهمی از برنامه های سازمان در جهت رفاه و بهبود وضعیت اقتصادی مهندسان و خانواده های آنها است/ ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 190712008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ تیر ۹۸ - ۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،ارائه خدمات بیمه ای جامع، بخش مهمی از برنامه های سازمان در جهت رفاه و بهبود وضعیت اقتصادی مهندسان و خانواده های آنها است/ ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان  تا بیست و نهم تیرماه

وی از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان فی مابین سازمان و بیمه دانا خبر داد و گفت: اعضای محترم می توانند جهت ثبت نام تا بیست و نهم تیرماه از طریق وب سایت سازمان ثبت نام کنند.

فیروزیان، ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی درمان گفت: طبق قرارداد فی مابین سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و شرکت بیمه دانا، زمان ثبت نام جهت برخورداری از این بیمه تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

عضو گروه تخصصی برق نظام مهندسی کشور ادامه داد: طبق این قرارداد هر یک از اعضا میتوانند علاوه بر ثبت نام همسر، فرزند خود در صورتیکه پدر و مادر تحت تکفلشان باشند نیز جهت استفاده از این بیمه ثبت نام کنند.

خزانه دار سازمان تصریح کرد: انعقاد قرارداد و برقراری تعهدات بیمه ای، منوط به ثبت نام حداقل دو هزار نفر بیمه شده در طرح بیمه تکمیل درمان است که امیدوار هستیم این موضوع با استقبال همکاران روبرو شود.

ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا بیست و نهم تیرماه

وی با بیان این که ارائه خدمات بیمه ای به طور جامع جزو بخشهای مهم برنامه های سازمان جهت رفاه و بهبود وضعیت اقتصادی مهندسان است، افزود: طبق قرارداد منعقده حق بیمه، خدمات بیمه تکمیل درمان در قالب دو طرح و با پوشش ها و حق بیمه متفاوت ارائه می گردد و به اعضای هر نفر ماهیانه در طرح یک ۵۳۵۰۰ و در طرح دو ۱۰۸۷۰۰ تومان خواهد بود.

فیروزیان خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این بیمه دارند باید با مراجعه به وب سایت سازمان و ورود به سامانه ثبت نام بیمه و وارد کردن شماره عضویت خود به عنوان نام کاربری و کد ملی بعنوان رمز عبور به سامانه وارد شده و بعد از ثبت نام و پرداخت اینترنتی، فرم ثبت نام را چاپ و بهمراه تصویر کارت ملی و تصویر تمام صفحات شناسنامه به دفتر نمایندگی شهر مربوطه تحویل دهند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۸
722 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0