تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي است جهت ارتقاء علمي سازمان دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت استان با محوريت سازمان

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي است جهت ارتقاء علمي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوی

يكي از بزرگ ترين سازمانهاي مردم نهاد است، كه در حال حاضر با بيش از سی و هفت هزار و پانصد عضو به عنوان يكي از متوليان پيشرو در امر ساخت و ساز در كشور محسوب مي گردد.

کد خبر: 971225009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ - ۴:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،يكي از بزرگ ترين سازمانهاي مردم نهاد است، كه در حال حاضر با بيش از سی و هفت هزار و پانصد عضو به عنوان يكي از متوليان پيشرو در امر ساخت و ساز در كشور محسوب مي گردد.

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي است جهت ارتقاء علمي سازمان

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي است جهت ارتقاء علمي سازمان

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي  است جهت ارتقاء علمي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوی

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت استان با محوريت سازمان نظام مهندسي ساختمان، بعنوان حياتي ترين و علمي ترين بخش حوزه صنعت ساختمان ميتواند ايفاگر نقشي موثر در طي اين مسير بوده و بمنظور توانمند كردن خود با مباحث علمي-كاربردي عجين شده و نسبت به ارتقا سطح خلاقيت و دانش اعضاء اقدام کند.
دانيال محمدزاده شادمهري، مسئول اين دپارتمان كه خود از فعالان اين حوزه در كشور است، در اين مورد بیان کرد: نوع زندگي امروز و تمايل به اخذ خدمات رفاهي در هر بخش جامعه، ضرورت دستيابي به تكنولوژيهاي نوين صنعت ساخت در رشته هاي مختلف را دو چندان کرده و وجود ظرفيتهاي بالاي صنعت ساخت و ساز در كشور از يك طرف و عدم مديريت راهبردي نخبگان، دانشجويان و فارغ التحصيلان اين رشته از طرف ديگر، منجر به آن گردید تا هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در دوره هشتم با نگاه ويژه به مباحث تحقيقاتي و پژوهشي بپردازند.
محمدزاده ادامه داد: در اين راستا درصدديم تا با تشكيل كارگروهي تحت عنوان “دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان” بتوانيم اعتماد از دست رفته را به جامعه مهندسي استان برگردانده و در راستاي اعتلاي سازماني پويا و علمي گام برداشته و موثر باشيم.
وی افزود: اين دپارتمان به عنوان نخستین دپارتمان در سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور اهدافي را راهبري مينمايد.
دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت ساختمان يك ساختار مياني براي تعامل سازنده بين نخبگان و جوانان تحصيل كرده با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان است، كه با هدف افزايش مشاركت علمي كوشيده است، تا نقش يك “اتاق فكر” دانش بنيان را در اين سازمان ايفا کند و از اين طريق قدمی هر چند كوچك ولی در راستاي تحقق اهداف سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي بردارد.
لذا راهبردهاي اين كارگروه به شرح ذيل است:
• بهره گيري از پتانسيل نخبگان سازمان نظام مهندسي ساختمان در راستاي بهبود عملكرد
• ارزيابي و جذب ايده هاي فناورانه و پژوهشي نوين با قابليت كاربردي و اجرايي
• كمك به حل مشكلات مرتبط با صنعت ساختمان مبتني بر فناوري
• حمايت از ايده ها و طرحهاي نخبگان
• نظام مند کردن و عملياتي نمودن دستاوردهاي پژوهشي و تحقيقاتي
• شناسايي و بهره گيري از نخبگان و خبرگان
گفتنی است در مورد معرفي مسئول اين كارگروه ميتوان به فعاليتها و سوابق علمي و اجرائي وي اشاره کرد: دانيال محمدزاده مسئول”دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت”
بعد از گذراندن دوره كارشناسي و كارشناسي ارشد خود در رشته عمران با گرايش خاك و پي (ژئوتكنيك در دانشگاه فردوسي مشهد، به تدريس در دانشگاه مشغول شد.
محمدزاده در طول دوران تحصيل خود تا به حال تحقيقات زيادي انجام داده كه به ارائه بيش از چهل مقاله و چاپ دوازده مورد آن در مجلات معتبر ISI منجر شده است.
پی در چندين كنفرانس داخلي و خارجي سخنراني داشته و از سال نود و پنج تا به حال داور بين المللي كنفرانسهاي علمي خارجي و داخلي و مجلات نمايه ISI است. اين نويسنده و مؤلف كه یازده طرح پژوهشي انجام داده، طي سالهاي نود و دو، نود و سه و نود و چهار بصورت متوالي بعنوان پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسي مشهد معرفي شده و از سال نود و پنج داور نمايشگاههاي پژوهش، فناوري و مسابقات ايده است. هم چنين او در حال نگارش چهار كتاب تخصصي در زمينه عمران است.
یازده اختراع داشته است و اكنون مشاور عالي انجمن مخترعان خراسان رضوي نيز هست.

تشكيل دپارتمان نخبگان و ارتباط با صنعت بازويي است جهت ارتقاء علمي سازمان

در سال نود و پنج از طرف بنياد ملي نخبگان عنوان مخترع منتخب را به خود اختصاص داده است.
در طي سالهاي نود و چهار و نود و پنج از طرف دانشگاههاي معتبر اتريش و آمريكا و امسال از طرف دانشگاه هلند پيشنهاد بورسيه تحصيلي براي مقطع دكترا را اخذ كرده و عضو انجمن مهندسي آمريكا (ASCE) است.
دانيال محمدزاده به تازگي از طرف مؤسسه پابلونز در شمار ۱ درصد داوران برتر ژورنالهاي (ISI) جهان قرار گرفته است.
عنوان پژوهشگر برتر در نخستین جشنواره تقدير از پژوهشگران ايراني، پژوهشگر برتر شهرداري مشهد در سه محور مقالات علمي، طرحهاي پژوهشي و طرحهاي نوآورانه و فناوري- اختراعات، كسب مقام سوم در مسابقات قايق بتني كشور و كسب مقام سوم بتن اقتصادي (داوري در مسابقات ملي بتن)، منتخب و مدعو عضويت در فدراسيون جهاني محاسبات نرم (WFSC)، مخترع و پژوهشگر منتخب در نهمين جشنواره استاني علم و فناوري و اختصاص پايان نامه برتر در اولین جشنواره پايان نامه هاي برتر سال (جشنواره خيام)، از ديگر افتخارات اين نخبه جوان است. او هم چنين داراي هفت سال سابقه كار در زمينه عمران است.
کلیه متقاضيان ميتوانند با مراجعه به سازمان يا از طريق سايت سازمان با اين دپارتمان ارتباط برقرار کنند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اسفند ۹۷
750 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0