هادی حق شناس

به روز شدن صدور پروانه ساختمان در آق قلا

«هادی حق شناس» بیان کرد: پرونده پانزده هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی به بانکها معرفی شده اند که از این تعداد برای هفت هزار پرونده عقد قرارداد صورت گرفته است.

کد خبر: 190717011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ - ۷:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،«هادی حق شناس» بیان کرد: پرونده پانزده هزار واحد مسکونی تعمیری و احداثی به بانکها معرفی شده اند که از این تعداد برای هفت هزار پرونده عقد قرارداد صورت گرفته است.

به روز شدن صدور پروانه ساختمان در آق قلا

به روز شدن صدور پروانه ساختمان در آق قلا

صدور پروانه ساختمان در آق قلا  به روز شده است

 

استاندار ادامه داد: عملیات آوربرداری برای ۱۵۳۳ واحد، پی کنی برای دو هزار و ششصد واحد، فنداسیون برای هزار و صد واحد انجام شده و هم‌چنین تعمیرات سه هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

حق شناس گفت: برای خانه هایی که در حریم رودخانه ها بوده اند و به آن ها اجازه احداث داده نشده از محل زمینهای دولتی، زمین ارائه می گردد و یا اگر مکانی را مد نظر داشته باشیم که مشکلی نداشته باشد برای آن ها پروانه ساخت صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنان‌چه مالکین واحدهای تعمیری درخواست ساخت داشته باشند، استقبال خواهیم کرد چرا که برای ما استحکام بنا از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان با اشاره به بیست و دو واحد آموزشی که در سیل آسیب دیده اند و نیازمند بازسازی هستند، افزود: عملیات احداث یازده واحد سه کلاسه با حضور وزیر آموزش و پرورش شروع شده و تا مهر ماه به بهره برداری میرسد.

به روز شدن صدور پروانه ساختمان در آق قلا

حق شناس گفت: هم‌چنین یازده مدرسه شش کلاسه نیز با همکاری دولت و خیرین در حال احداث هستند که البته مهر ماه به بهره برداری نخواهند رسید ولی تدابیر لازم برای امکان تحصیل دانش آموزان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به خسارات وارده به زیر ساختهای استان، یاد آور شد: خسارت وارده به زیر ساختها هزار و هشتصد میلیارد تومان برآورد شد، که سیصد و نود و سه میلیارد تومان از سوی دولت به استان ارائه گردید که تا کنون دویست و پنجاه میلیارد تومان آن تخصیص یافته و بیشتر صرف لایروبی رودخانه ها و مرمت بخشهای برش خورده جاده ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۹۸
753 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0