برگزاری نخستین جلسه آشنایی با سامانه جدید سازندگان آشنایی با سامانه جدید سازندگان

برگزاری نخستین جلسه آشنایی با سامانه جدید سازندگان

نخستین دوره آموزش آشنایی با سامانه جدید سازندگان، دوم مهر در محل ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.

کد خبر: 191012003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مهر ۹۸ - ۱۰:۰۰ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران،نخستین دوره آموزش آشنایی با سامانه جدید سازندگان، دوم مهر در محل ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار شد.

برگزاری نخستین جلسه آشنایی با سامانه جدید سازندگان

برگزاری نخستین جلسه آشنایی با سامانه جدید سازندگان

نخستین جلسه آشنایی با سامانه  جدید سازندگان برگزار گردید

مجتبی صابر، عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته سازندگان سازمان در ابتدای این جلسه، ضمن خیرمقدم به مدعوین که سازندگان حقیقی و حقوقی بودند به تشریح اهداف سازمان از برگزاری این جلسات پرداخت که از جمله محورهای بیان شده در این نشست، فراهم کردن بسترهای لازم بمنظور استفاده از تمام توان سازندگان ذی صلاح در پروژه‌های ساختمانی است.

در آغاز جلسه، مجتبی صابر در تشریح این سامانه بیان داشت: باتوجه به اجباری بودن صدور شناسنامه فنی و ملکی برای تمامی ساختمانها ( ماده ۲-۹ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان) که لازمه آن پر کردن دفترچه اطلاعات ساختمان توسط سازنده ذی صلاح در طی مراحل ساخت ساختمان است (بند ۱۹-۱-۱۲ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان) با راه اندازی سامانه جدید سازندگان به آدرس ۹۱٫۹۸٫۳۱٫۱۵۰٫۸۰۸۹ این امکان فراهم شده است که سازندگان در طول عملیات ساخت ساختمان از طریق کارتابل، چک لیستهای پیشرفت فیزیکی را در این سامانه تکمیل کنند. بدین ترتیب دفترچه اطلاعات ساختمان در طول ساخت ساختمان تکمیل و هم‌زمان این گزارشات برای ناظر پروژه قابل رؤیت است و از روند اجرائی پروژه مطلع می شوند، که این مهم نیاز به حضور تمام وقت سازنده ی ذی صلاح در کارگاه است و خدمات سازنده واقعی تر می شود.

برگزاری نخستین جلسه آشنایی با سامانه جدید سازندگان

در ادامه نشست، خانم سعیدی که بعنوان مدرس حاضر بود در کارگاه آموزشی مطالبی در مورد آموزش و نحوه استفاده از سامانه پرداخت.

در خاتمه نشست، صابر به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (محاسبات)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۸
751 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0