تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی

دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی جمعه هجدهم اسفندماه نود و شش در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداریها برگزار گردید.

کد خبر: 961219017 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ اسفند ۹۶ - ۸:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ،  دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون  ورود به حرفه مهندسی جمعه هجدهم اسفندماه نود و شش در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداریها برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی

برگزاری دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی

دوره آموزشی توجیهی قبول شدگان  آزمون ورود به حرفه مهندسی برگزار گردید

در این سمینار یک روزه اساتید مطالبی را در مورد حوادث در کارگاههای ساختمانی، بیمه های مسئولیت مدنی و گزارش نویسی، الزامات حقوقی و مستندات قانونی، بررسی پرونده های انتظامی، طراحی و ایمنی دودکشهای ساختمانی و نحوه درخواست صدور پروانه اشتغال تشریح کردند.
محمد رضا مهردوست معاون پذیرش و آموزش سازمان گفت: واحد آموزش سازمان برنامه ریزی هدفمندی را در سال نود و هفت در نظر دارد که اهم آن شامل تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی مقررات ملی ساختمان (حداقل شصت دوره در طول سال با مشارکت انجمن صنفی و گروههای تخصصی رشته های ۷ گانه ساختمان)، بهره گیری از آموزش مجازی ، فروش الکترونیکی کتب مقررات ملی  و تهیه آپ موبایلی به جهت تسهیل امور ثبت نام در سمینارها، همایش ها و اطلاع رسانی ،می باشد.
در ادامه نشست کامران ریاست سازمان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، روز زن و  قبولی مهندسین جدید در آزمون ورود به حرفه مهندسی، آشنایی نسبت به شرح وظایفشان را وظیفه اصلی آن ها دانست.
کامران افزود: اصل و شاکله ی ساخت و ساز مهندس است و نظام مهندسی بازوی نظارتی و تنسیقی بین جامعه و حوزه ساخت و ساز را ایفا میکند.
ریاست سازمان به روز رسانی علم و دانش را به حاضران یادآور شد و ادامه داد: کسب پروانه اشتغال یکی از اهداف مهندسان قرار گیرد،

برگزاری دوره آموزشی توجیهی قبول‌ شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسی

کامران بیان کرد: حوزه ساخت و ساز خیلی وسیع و متنوع است و مهندسان میتوانند در سایر زمینه های عمرانی کشور فعالیتهای مثمر ثمر داشته باشند، لذا باید دقت گردد که با توجه به حجم بالای فارغ التحصیلان ۷ رشته ساختمانی و رکود صنعت ساخت و ساز که در سال های اخیر بی سابقه بوده است، مهندسان با صبر و حوصله، بالابردن تعهد اخلاقی و عدم شتاب در رسیدن به منافع مالی از یک طرف و مسوولان و مدیران با تلاش و استفاده از راهکارهای مناسب از طرفی دیگر چرخه ساخت و ساز را رونقی مجدد بخشند.
در خاتمه آیین نیز متن سوگندنامه مهندسان قرائت شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۶
1401 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0