برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد سودابه مهری

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد، عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: همه سعی ما این است که امانت دار اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان مازندران باشیم.

کد خبر: 971207016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۴:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد، عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: همه سعی ما این است که امانت دار اعضای نظام مهندسی ساختمان در استان مازندران باشیم.

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی عباس آباد

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر  نمایندگی عباس آباد

سودابه مهری ادامه داد: در حیطه مهندسی در کشور تاریخ چند هزار ساله با توجه به ساخت بناهای تاریخی بسیار ارزشمندی داریم.
وی با بیان این که در حال حاضر نوع نگاه مردم به مهندسی تغییر یافته است، افزود: مردم ما نیاز دارند که امروز در بناهای زندگی کنند که درک درست و روانشناختی محیط در آن رعایت شده باشد و این موضوع مسئولیت مهندسان را سنگین و سنگین‌ تر می‌ کند.
مهری گفت: همان‌طور که اقدامات خواجه نصیرالدین طوسی منجر به نامگذاری یک روز به نام روز مهندس شده است، ما مهندسان امروزی باید سعی کنیم که جایگاه را اعتلا ببخشیم.
وی اظهار داشت: مازندران استان خطی با شرایط ویژه و خاص بوده، در اجرای پروژه‌های ساختمانی موضوعات همچون محیط زیست، منظره شهری و توسعه پایدار با کمک مسئولان و نظام مهندسی باید مد نظر قرار گیرد.
تنها بانوی عضو هیأت مدیره استان، با اشاره به حضور مسئولان سیاسی و شهری عباس آباد در آیین روز مهندس این شهر، افزود: این موضوع نشان دهنده ارتباط خیلی مناسب دفتر نمایندگی با مسئولان شهری و سیاسی داشته برای اجرای اهداف نظام مهندسی ساختمان نیاز به همکاری و همراهی متولیان داریم.
عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در خاتمه یاد آور شد: پرسنل نمایندگی عباس آباد در اجرای این برنامه همکاری بسیاری مناسبی داشتند و در یک سال گذشته زحمات بسیاری توسط این دفتر برای اهداف سازمانی کشیده شده است.
در آغاز آیین، انگورج تقوی – ریاست دفتر نمایندگی عباس آباد به سخنرانی پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
684 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0