انتخاب ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک محمدرضا جواهری تفتی

انتخاب ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی

ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی بمنظور رعایت هر چه بیشتر مقرارت ملی ساختمان، افزایش کیفیت ساخت و ساز و کاهش مشکلات مردم، مهندسان و نظام مهندسی استانها شناسایی و در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر: 971116001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ - ۸:۳۴ ق.ظ

به گزارش خبری مهندسین نیوز مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی بمنظور رعایت هر چه بیشتر مقرارت ملی ساختمان، افزایش کیفیت ساخت و ساز و کاهش مشکلات مردم، مهندسان و نظام مهندسی استانها شناسایی و در دستور کار قرار می گیرد.

انتخاب ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک

انتخاب ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک

ده موضوع با اولویت بندی  برای نشست های کمیته مشترک وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی نظام مهندسی انتخاب گردید.

محمدرضا جواهری تفتی، در این مورد بیان کرد: بررسی موضوعات مهم و اولویت دار نظام مهندسی بعد از طرح کلیاتی ازمشکلات حوزه مسکن و ساخت و ساز کشور که توسط رجبی، ریاست سازمان و دیگر اعضای هیات رئیسه با مازیار حسینی، معاون امور مسکن و ساختمان عنوان شد، مورد استقبال وی قرار گرفت و به مدیر کل محترم دفتر مقرارت ملی ابلاغ شد تا کمیته ای مشترک برای حل و فصل موضوعات مورد نظر تشکیل گردد.
جواهری تغتی ادامه داد: اینجانب در کم تر از چند روز نشستی با مانی فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی داشتم و در مورد نحوه تشکیل نشست های کمیته مشترک و موضوعات مورد نظر بحث و بررسی گردید. که حاصل آن تعیین ده موضوع مهم و اولویت دار برای بررسی و تصمیمگیری در نشست های کمیته مشترک بود.

انتخاب ده موضوع با اولویت بندی برای نشست های کمیته مشترک

وی خاطر نشان کرد: بنظرم با روحیه بسیار خوبی که از حسینی، معاون محترم وزیر برای تعامل سازنده دراستفاده از ظرفیتهای موجود در نظام مهندسی دیدم، امیدوار هستم طی هفته های آینده تصمیمات و ابلاغیه های خوبی برای جامعه مهندسی کشور، سازندگان و بهره برداران که ذی نفعان اصلی حوزه ساخت و ساز کشور هستند، حاصل شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ بهمن ۹۷
687 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0