افزایش تعرفه نظام مهندسی مانع ساخت و ساز‌های قانونی در استان گیلان ریاست شورای اسلامی استان گیلان بیان کرد:

افزایش تعرفه نظام مهندسی مانع ساخت و ساز‌های قانونی در استان گیلان می‌ شود

ریاست شورای اسلامی استان گیلان بیان کرد: افزایش نجومی تعرفه نظام مهندسی موجب نگران مردم و مانعی برای ساخت و سازهای قانونی در گیلان شده است.

کد خبر: 970210012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۷ - ۵:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست شورای اسلامی استان گیلان بیان کرد: افزایش نجومی تعرفه نظام مهندسی موجب نگران مردم و مانعی برای ساخت و سازهای قانونی در گیلان شده است.

افزایش تعرفه نظام مهندسی مانع ساخت و ساز‌های قانونی در استان گیلان

افزایش تعرفه نظام مهندسی مانع ساخت و ساز‌های قانونی در استان گیلان

افزایش تعرفه نظام مهندسی مانع ساخت و  ساز‌های قانونی در استان گیلان می‌ شود

حامد عبداللهی ظهر امروز در گردهمایی روز شوراها در رشت با گرامیداشت روز ملی شورا‌هاريا، گفت: هشت اصل از قانون اساسی به اهمیت شوراها اشاره کرده اما در عمل توجهی به جایگاه‌ ویژه شوراها نمی ‌شود.
وی با بیان این که اقدامات قابل توجهی در روستاهای گیلان در حوزه بومگردی در حال اجرا است اظهار داشت: انتخاب نمایندگان شورا‌های اسلامی و انتخاب اعضای کمیسیون‌ ها بخشی از اقدامات شوراهای شهر و روستای گیلان در ۶ ماه اخیر بود.
رئیس شورای اسلامی استان گیلان با تشریح دیگر اقدامات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان در ۶ ماه اخیر، ادامه داد: ملاقات با استاندار و مجمع نمایندگان استان و فعال بودن دبیرخانه شهرهای استان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
عبداللهی با عنوان این که اعضای شوراهای اسلامی استان گیلان در دوره پنجم نسبت به دوره چهارم، هفتاد درصد تغییر داشته است، تصریح کرد: جوان ‌تر شدن اعضای شوراها، حضور پر رنگ ‌تر بانوان و حضور نخبگان در شوراها نمونه ‌ای از تحولات ایجاد شده است.
وی با اشاره به محدودیتهای موجود در راستای تردد خودرو‌های منطقه آزاد انزلی، مطرح کرد: رفع چنین محدودیت‌ هایی می‌ تواند موجب ارائه خدمات مناسب به گردشگران گردد.


رئیس شورای اسلامی استان گیلان، افزایش تعرفه نظام مهندسی را یکی از دغدغه‌ های حوزه مدیریت شهری دانست و افزود: افزایش نجومی تعرفه نظام مهندسی موجب نگرانی مردم و مانعی برای ساخت و سازهای قانونی شده است.
عبداللهی با عنوان این که شبکه ارائه خدمات آب و برق استان گیلان فرسوده است خاطر نشان ساخت : هم اکنون بازنگری طرح هادی در روستاها یکی از دغدغه‌ های اصلی روستانشینان گیلان است.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۷
1459 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0